Annem durduk yere bana sarıyor, ben mi abartıyorum?

Odada otururken dururken durup dururken lâf dalaşına giriyor ya da lâf atıyor bakıyorum senin mimiklerin çok ters oldu bu aralar diyor yatak yapıyorum yatıyorum kendi kendime oh hanımım yer yapmış kendine diye saçma gereksiz bir çok nedenden dolayı sataşıyor dayanamayıp karşılık verince haklı olmak için üste çıkıyor çok canım sıkılıyor bu duruma beni gerçekten uzuyor kendimi çok yalniz hissediyorum
Annem durduk yere bana sarıyor, ben mi abartıyorum?
Cevapla