
Yorgunuz yahu!

"Y" yeterli değil mi?
Harfe bak. "Y". "Ğ" bile özel hissettirirdi. Y nedir yahu? 😒😒
Tek şanssızlığı bu değil ama.
1981-2021. Bu nesil ülkesinden nefret etme raddesine gelen nesil oldu. Z şanslı aslında bu kısımda biraz, şu seneye kadar bir nebze olsun ergenlik falan derken atlattılar. Biz ergenlik bitiminde en acı şekilde "oy" kavramının önemini anladık.
Yangın başladığında okulluyduk. Okuldan çıkana kadar alev her yanımızı sarmıştı. Bir su dökenimiz olmadan da hayatın göbeğine attılar.
Beddua almış kuşaktır Y kuşağı. Allah da belamızı vermiştir. Biz batışa şahit olduk, neyse "Z" de temizleme kısmına şahit olacak.
Söz ama lan, siz camları silin, yerleri silme işi bizde!
Ey "Y" öncesi harfler, sizi de Allah'a havale ediyorum.
Ben büyüyünce "A" kuşağı olcam!!! 😒😒😒😒😒
Her kuşak en çok kendi dönemlerinin zor olduğunu, en çok kendilerinin yorulduğunu vb söylüyor artık sıradan bir hal aldı pek de ciddiye alınmayacak bir durum.
Cevap
9Cevap
Sen y kuşağıysan derdine derman geldi (derman ;ben) evereceğim seni de inşallah 🤩
Benim ruhum Z kuşağı ve bizi bu ruh kurtaracak. Eminim..
her kuşağın kendince sorunları problemleri mutsuzlukları var..
ölmedik ayaktayız ama :)
Şimdi ben Z mi oluyorum 😂😂
Keainlikle. O kadar saçma şeyler yaşadık ki. Artık hiç birşeyin tadı yok.
Y kuşağıyız ama kendimi Z de görüyorum her şartta.
y diye kuşak mı olur... ne z olabilmiş ne de a
Katılıyorum genel olarak, evet...
Ben hangi kuşak oluyorum ki
O zaman kesinlikle doğru
y kuşağı da yorgunsa z kuşağı olmüş
Z kuşağı napsın
Bittik biz 😊
Öyle bir sorunum yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?