Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben 7 Ekim 1997 doğumluyum 23 yaşındayım. Peki ben hangi kuşaktayım?
Sizce Ben Z kuşağı mıyım?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Sizce Ben Z kuşağı mıyım?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
1925-1944 Sessiz Kuşak: Sadık , sorgulamayan, otoriteye tabi kaderci, gelenekçi, aile bağları kuvvetli, geniş aile, öğrenmeye dayalı
1945-1964 BB Kuşağı: idealist, otoriteye karşı, çalışkan, sorumluluk sahibi sessiz kuşak ve x kuşak arasında sıkışmış kuşak, içerik odaklı
1965-1979 X Kuşağı: özgüveni yüksek, çevresine karşı şüpheli, güven duygusu zayıf, finans odaklı, bağımsız, özgür olmak, tabiiyetten uzak, vakalara göre yaşamına yön veren
1980-1999 Y Kuşağı: sosyal konulara önem veren, kaynaşabilen, paylaşımcı, dayanışma yönü gelişmiş, otoriteye aşırı derecede karşı, sorgulayan, aciliyete ve aileye önem veren, deneyime dayalı hareket eden bilgisayar kuşağı
2000-2013 Z Kuşağı: siber kuşak, kopyala yapıştır, bilgiye kolay ulaşabilen, zorba, aile bağları zayıf, kişisel çıkarları doğrultusunda hareket eden, benmerkezci, kurnazlık ile zeka arasında sıkışmış, genellikle asosyal, biyonik, sanal gerçeklik odaklı, kaos merkezli,
2030 ve sonrası sistemin çarkı yapay zeka kuşağı,
Abi ama Vikipedide de 1997-2012 arası da Z kuşağı diyor.
2030 sonrası alfa kuşak: teknolojik açıdan donanımlı, duygusal yönü zayıf, yönetim odaklı, sorgulamayan, sistemi işleten, analitik zeka odaklı,
Anladım
Bilmiyorum vallaha çoğu yerde 1980-1999 y kuşağı diyor
O o kadar belli değil işte abi kimi çoğu yerlerde de 1997-2012 arası Z kuşağı diyor kimi yerlerde de 1996-2015 arası diyor
Ama 2030 kuşağı Beta nesil olacak
Boşver kuşakları, sen kendini mutlu hissedeceğin şekilde yaşa :)
Gerçekten çok doğru bir bakış açısı
Teşekkür ederim.
Ne demek abi bana çok pozitif enerji verdin
E sen zaten pozitif bir gençsin kardeşim :)
EİG için teşekkür ederim.
Ne demek abi
z kuşağı 95 e kadar x kuşağı
Ben Z kuşağı mı oluyorum yani
1980-1995 arası Y kuşağı 1964-1979 arası da X kuşağı
Z'yim aynen çünkü 1997-2012 arası Z kuşağı
Ne mutlu ki daha genç nesilim
Cevap
9Cevap
96 ve 2020 arası Z kuşağı oluyordu sanırım
Ben Z kuşağıyım o zaman
Aleyküm selam 1980-1999 arası doğan insanlar y kuşağı oluyor
O ne demek bir kuşak 19 yıl mı sürüyor
Z kuşağı 04-5-6 doğumlular sayılıyor benim bildiğim. Y kuşağısın :)
Hayır vikipediye bak 1997-2012 arası Z Kuşağı diyor
1981 ile 2000 arası y kuşağı :)
Y kuşağı diye biliyorum
reis sen eski toprak oluyorsun ona göre davran :))
Nasıl yani
Anlamam ki.
Ya kuşakları harflendirmişler işte
y kuşağısın
Reis ben sizinle aynı kuşaktayım yani Z kuşağıyım çünkü Vikipedide 1997-2012 arası doğumlular Z kuşağı yazıyor
tr.wikipedia.org/wiki/Y_ku%C5%9Fa%C4%9F%C4%B1
y kuşagı 2000'yıla kadar yazıyor
Reis Vikipediden bir Z kuşağına bakabilir misin
İşte benim dediğim gibiymiş reis Y 1980-1995 arası
y diye biliyorum
Vikipedide 1997-2012 arası Z kuşağı diyor
doğrudur. emin değilim zaten
Anladım
Y kuşağısın kanka
Ama Vikipedide 1997-2012 arası Z kuşağı yazıyor
Benimde dergilerden öğrendiğim kadarıyla 1980-1999 arası Y kuşağı, 2000-2020 Z kuşağı
Ya değişiyor kimileri bana Z kuşağısın diyor kimileri de Y ama ben hiç sokakta çocukluk geçirmedim hep teknolojinin içindeydim
Sondan bi önceki oluyoruz herhalde.
Ne demek istedin?
2000 sonrası z kuşağı
Ama vikipedide 1997-2012 arası Z kuşağı, 2012-2027 arası da Alfa kuşağı yazıyor
he ya kara kuşaksın ya bi sg
Ya ne diyorsun sen düzgün konuş
Z degilsin 2000 den sonra bildgm kadarıyla
Hayır reis vikipedide z kuşağı 1997 2012 doğumlular yazıyor
x kuşağısın
Hadi ya X kuşağı 60 70 ler
yumuşakge
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?