Evet Gerçekten Sevilmiyor Neden Aslında Kayseride Adanada Trakyada Rizede Malatyada Çok Fazla Ermeni Yaşıyor Neden Sevmiyor Kürt Ve Türk Milleti Ve Ermeniler Peygamber Dönemlerinden Beri Anadoludalar Ve Balkan Kökenli Bir Halk
Türkler Ve Kürtler Ermeni Halkından Neden Nefret Ediyor?
Kimsenin kimseyi sevmeme gibi bir durum yok. Hayatlarında Ermeni görmemiş , konuşmamış , bir sohbette bulunmamış bir insan tanımadığı kişiden nasıl nefret eder? Asıllarını araştırsalar Anadolu da bir çok Ermeni ile bir arada yaşamış ve akrabalıga kadar giden evlilik yapmış ataları. İngiliz oyunları ile bir grup Ermeni baş kaldırmış ve bu grubun suçu bütün Ermenilere malolmuştur. Devlet hataları halkları düşman yapamaz. Azerbaycan Hocalı katliamında yardım edelim diyen insanlara onlar Şii İran yardım etsin diyen Turgut Özal , ? Türk Türk'e bile düşman , herkes bir birini skmnn derdinde yani boş.
Ermenilerin Birinci Dünya Savaşı sırasında silahsız sivillere yönelik katliamları, toplu mezar kazılarıyla gözler önüne serildi. Kazılarda elde edilen bulgular, Ermeni çetelerin Müslüman ahaliyi insanlık dışı işkencelerle katlettiğini kanıtlıyor. (Grafik: Yasin Demirci - Anadolu Ajansı) Ermenilerin Birinci Dünya Savaşı sırasında silahsız sivillere yönelik katliamları, toplu mezar kazılarıyla gözler önüne serildi. Kazılarda elde edilen bulgular, Ermeni çetelerin Müslüman ahaliyi insanlık dışı işkencelerle katlettiğini kanıtlıyor. 28 Şubat 1986'daki kazıda Iğdır'ın Oba Köyü'nde Ermeniler tarafından topluca katledilen Türkler'e ait kemikler görülüyor. (Arşiv) (Eşref Uzundere - Anadolu Ajansı)
@birfahişefilozof 😂😂 Canım ya ben mi gitmemisim Güneydoğu tarafına hemde velet ha neyse kimin nerde ne yaptığını bilmeden konuşmak daha bir veletlik sanki
çünkü halkımız her insana çok politik bakıyor. Eskiden Milli mücadele dönemi ermenilerle savaş, şimdilerde azerbaycan-ermenistan savaşı, pkk-ermeni ilişkisi gibi olaylar bizim gibi politize olmuş, siyasilerin her dediğini doğru sanan insanlarda ermenilere karşı doğal bir nefret oluşturdu. Yoksa siviller kardeş, devletler kalleştir mottosuyla bakılmalı. Sınırlar kardeşliğe vurulmuş bir darbedir. Siyasilerde farklı milletlerin insanlarının aslında dost arkadaş olabileceklerini unutturmanın peşindedirler. Çünkü insanlar için birini sevmek zordur ama nefret etmek hem de düşünmeden nefret etmek çok kolaydır.
Kayseriliyim ve bütün ailem Ermeniler tarafından katledilmiş, hala az da olsa nüfusları var ama halk hala nehirlerin Türk kanı ile kızıl aktığını unutmuş değil. Direkt olarak dışlamasak da sevdiğimiz söylenemez.
Kişisel olarak hiç bir ırktan nefret etmiyorum zira kaldıki biz eemeniler rumlar araplar 600 yıl birlikte yaşadık benim amca eşi yengem ermenidir din dil ırk ayırt etmem ben insana bakarım insanmı değilmi O nefret edenler önce insan olsalar nefret etmezler önyargılı olmazlar
Benim kökenimde de Ermenilik var ancak kimseye hiçbir düşmanlık beslemem. Ama bunu söylediğim için yani kökenimi, olumsuz tepki alıyorum... Umarım Türkler ve Ermeniler arasındaki sorun bir gün tamamen biter...💖
biraz mantıklı kullanın ya onlarda insan ve onların içindede iyi insanlar var ve kötü insanlarda var hepsine nefret etmek saçmalık bunu aşılması gerekiyo
Ermenistan bir Terör devletidir. Toprak sahibi olmak hayali ermenistanı kurabilmek için Türk köylerinde katilamlar yapmıştır. Bugünkü ermeniler Teröristlerin torunlarıdır ve Abd fransa rusya gibi ülkelerin arkasına sığınarak iftira atmaya devam etmektedir. Ermenistan’ın yok olması ve Türkiye Azerbaycan arasında Kara bağlantısının sağlanması gereklidir. Ülkeme düşman olana bende düşmanım.
Türkiyeli ermenilerle bir sorunumuz yok yani bizim vatandaşımız olan bize ihanet etmeyenlerle mesela beşiktaş çarşı grubunun liderli de alen markaryan ermenidir kendisi