Görüşlerinizi yazarken biraz terbiyeli olun lütfen🙏...
Soruyu beğenmeyi unutmayın😊
Soruyu beğenmeyi unutmayın😊

birde muzik keyfi
Teşekkür ediyorum sanirim en duzgun gorusu ben yaptim
Gerek yoktu ama yinede sagolun siz ne yapıyorsunuz bakim
Cidden lüzum yoktu ama yinede sagolun 😴😴uykum geliyor uymamam gerek biraz sohbet etsek olurmu
?
Cevap
14Cevap
İşteyim iş yok oturmaktan sıkıldım 🤗🤣😅
Yarın iş başı cevaplanacak mailleri kontrol ediyorum

Böyle boş boş tavana bakıyom

bunu yapiyorum
KS de özel biriyle konuşuyorum 😂😂
Netflix izliyorum.
görüş paylaşiyorum
Askerdeyim boş boş takılıyorum 😅
Hayır
😉😉
Ne ne tamam emojisi
Bişey yok
Allah allah ne peki
Sanki kötü anlamda asılmış gibi bakıyorsunuz kendinize gelin öyle bi niyet söz konusu değil hem iyi geceler bu arada böyle şeyle uğurlanır bak işine denmez medeniyet öğrenin
Medeniyti senden mi ogrenck lan it si
Rica ederim estegfullah ama terbiyenizi bozmayın üslubunuza dikkat edin
Pardon kardeş kusra bakma
Bayansin iz lan li Man li it mit doğru konuşun adam yerine değil hayvan yatana koyanı bende koyarım
Yanliz it kelimsini ben kullandim haddini bil benle konusrken duydun mu
Noluyor ya kime diyorum ne yazıyorsunuz siz kimsiniz
Ben mi tanimak istemzin beni hadi simdi uza burdan bakim canimı daha da sıkma kusra bakma dedik hadi abicim
Haddinizi bilmek isteyen biri varsa sizsiniz bu uyarıyı kendinize yapın siz başlattınız
Düzgün konuşana efendi olurum olmayana köpek yerine koyarım bilmem anlatabildimmi
Bak kardeş bu yorumdan sonra yorum gelirse senin dogdun yere geri gonderirim tmmi hadi uza canımı sıkma
Defol git kardeşim sana yazan olmadı ne halt şunda abicim diyon
Seni niye taniyayim ben sıkarsan nolur ne yapacan bak işine
Isim burda bitti ozele gel sen
O ağzını senin doru konuş
Ozele bi baksana itoglu it
Bende göz kırmadım iyi geceler anlamında kullandım 2 mizede iyi geceler
Kizdan özür dilemden bi yere gitmicksin duydun mu
Dur kendisi polis memuru muş
Sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun ayrıca ben onla konuşuyordum uzatmak istemiyorum iyi geceler dilerim haklısınız uzatılacak bişey yok nerden nereye geldik uzucani bilsem yazmazdım
Özür dilemden hic bi yere gitmem gerekirse fotosundan bulurum onu ben
Özür dilicksin lan hemde it gibi hemen
Siz sanırım sevgilisiniz aranıza girmek istemiyorum benim yüzünden kavga etmeyin ben şefkat tarafım kavgayla isim olmaz ama tehdit karşısında babama da danismayi unutmam
Babani da seni de baslatma özür dile ve cik git surdan hadi koçum
Attığım yoruma pişman ediyorsunuz tamam özür dilerim hanfendi bidaha rahatsız etmem iyi geceler olduysa gidebilir miyim
Teşekkür ederim sizede kötü bir niyetim yok dü aslında ama yanlış anladı sevgilin mi artı kimse rahatsız ettik yazman yoruma gari görüş kusura bakmayın hanfendi hoscakalin iyi geceler dilerim
Tamam
Çghb 2 izliyorum
Atatmisiniz derken?
Cevap yazıyordum
atamam ki :D :D
yatıyorum sen?
iyi bakalım
Tırnağımı yiyorum 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar