Bu söylediğim Atatürk düşmanlığı mı?

Arkadaşımla konuşurken ülkeyi sadece Atatürk'ün kurtarmadığını bunu tüm milletin yaptığını ve ülkeyi Atatürk kurtardı cümlesi yerine ülkeyi Atatürk önderliğinde Türk milleti kurtardı demenin daha doğru olduğunu, bu ülkenin o insanların kanlarıyla kurulduğunu ve sadece Atatürk'ün zekası ve stratejileriyle mümkün olmadığını söyledim. Atatürk'ü çok sevdiğim hâlde bana Atatürk düşmanı damgası vurarak konuşmayı kesti ben kötü bir şey mi dedim?
Bu söylediğim Atatürk düşmanlığı mı?
Cevapla