Çok zenginim nişanlımın çalışmasını istemiyorum?

Merhabalar ben nişanlıyım durumum ayıptır söylemesi çok iyi babam almanyada prestijli bir işte çalışıyordu bir sürü mal varlığı var orada. Annemle boşandıkları için tek çocuk olarak hepsi bana kaldı annemin de varlığı ve dedemlerinde var tabii onlardan biri annemde diğeri bende. Saymak istemiyorum ama baya bir varlık var. Ömrümce 10 çocukla lüx hayat yaşasam bitmeyecek bir para. Nişanlımda asgari ücretle çalışıyor yanlış anlaşılmak istemem asla küçümsemiyorum isterse 20000lik işte çalışsın ben ikimizinde sabah akşam çalışmasını istemiyorum dünyayı gezelim görelim istiyorum gezecek çok yer var ölene kadar bitmez böylelikle monotonlukta olmaz ona bunu nasıl söyleyebilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim ben bu kadar erkeklerden olumlu tepkiler beklemiyordum ikna oldum ona da artık yavaş yavaş konuyu açacağım şimdi mesajla biraz manipüle edicem fikirlerimin çok güzel olduğuna inandıracağım
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler hepinize.. kendisiyle konuştum ve kabul etti bana hak verdi 😃
Çok zenginim nişanlımın çalışmasını istemiyorum?
Cevapla