Yaşıtlarım var mı görelim 😂 evet biz hangi kuşağa giriyoruz 🤔


Y kuşağıdır kesin ve net
Vay devrem benim 😂
Cevap
38Cevap
Ye kuşağı sanırım 😅 üst kuşaklarda y yi beğenmiyordu, hazırcı diyordu, z bizden beter
Y idi sanırım ve ben 1998 doğumluyum yani yaşıt değiliz :/
Y kuşağısın ama 95-00 arası z kusağıyla da arkadaş kurabildiği için iki kuşak sayılır aslında
99 olan ben Y kuşağına itiraz ediyorum Z kuşağıyim ben ama 96 olanlar Y kuşağı
ben 97 liyim hangi kuşak hiç bilmiyom çokta önemli değil yani.)
Şimdi Hesap makinesini elime alıp kaç yaşlarında olduklarını hesaplamam lazım
"y" kuşağı olunca ne oluyo "Z" kuşağı olunca ne oluyo. Aradaki farkı ne?
Hic bir kuşaga benzemiyorlar uzaylı kuşağına yakınlar :))))
Y kuşağısı sanırsam 97liler z kuşağı oluyordu bildiğim kadarıyla xd
Neyy yapma be
😂😂😂😂
Bende merak ediyorum ama bildiğim kadarıyla Z kuşagı
bana kalırsa z kuşağı 90dan sonrası. 90dan sonrası araba modeli olur anca :) ama sanırım 2000 ve sonrası z oluyor.
Y kuşağı diye biliyorum
96 doğumlular olarak Y kuşağıyız.
Y kuşağı oluyor z kuşağı 2000 liler 2010 lular alfa
94lüyüm ben garanti Y yim de seni bilmiyorum kanks sanırım sen de ucundan bizim gruptasın
Siyah kuşak 😂
Karetecisin işte fena mı 😂
Biz kobayız. Herşey bizim üzerimizde denendi.
Neyini dert ediyorsunuz ki y z x herkes battı
Evet hangi kuşaga giriyoruz bende ögreneyim
çok zor bir kuşaktayız
Y kuşağı
+2000 Z kuşağı oluyo yani ben xd
İyi bari, kıl payı giriş yapmışız
y 2000 sonrası z diilmi
Siz Y'ye giriyosunuz :D
1997 sonrası Z kuşağı.
Z kuşağı 2000den sonrası değil mi
Y kuşağı denir sanırım kanka
Y kuşağı 2005 sonrası Z kuşağı
95 doğumluyum Y olması lazım
1998 ve sonrası Z kuşağı oluyor sanırım
Y galiba
Y Y. Hiç küçülmeye çalışma 😅
Bence : Y Buçuk Z😉
Y kuşağı
Y'yiz, Z de olmak istemem son nesil Y kuşağı biziz
z 2000 sonrası için deniyor.
Y Kuşağı
Y değil mi
Y oluyor sanırım
Y kuşağı
Y kuşak
Y kuşağı diye biliyorum ama
Y kuşağı diye biliyorum
Y kuşağı 2000 sonrası Z kuşağı
Kuşaksızlar onlar
Y kuşağı diye biliyorum
Y diye rahmin ediyorum
Y galiba
Y kuşağı annem
Y kuşağıyız biz
97 ve sonrasıymis. 4 ayla kaçırmışım tüh.
Y kuşağı
Amerika'ya göre Z diğer ülkelere göre y
Y kuşağı
1996"liyim Z diyen var y diyen var
Z kuşağı değilsiniz.
Y olmuyor mu
Y kuşağıyız galiba😊
Z kuşağı
Y kuşağı
Y 🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar