Aile & Toplum Her Hangi Bir Yunan Gürcü Savaşında Hangi Tarafı Tutardınız? Jason0808 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Evet Sorum Açık Siz Kimden Yana Olurdunuz #Gürcistan #Yunanistan Gürcistan Yunanistan Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Her Hangi Bir Yunan Gürcü Savaşında Hangi Tarafı Tutardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
pllyna Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Savaş taraftarım değilimHerkes g.. tünün üstünde otursun! 2 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Aferin Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sen dahil 2 Yunan arkadaşım var. Bu yüzden Yunanistan. 2 5 Yorumla Jason0808 +1 yıl Dostum ben yunan değilim sadece orada yaşıyorum aslen Gürcüyüm yunanlılar arablara benziyor ben kafkasim Yorumla onur26vw +1 yıl Ay, nereden bileyim senin Gürcü olduğunu ya? Seni Yunan sanıyorum. Yorumla Jason0808 +1 yıl Yok dedim sana yunanda yaşıyorum diye zaten gürcüler ile avrupalılar akraba Yorumla onur26vw +1 yıl Fikrimi değiştirdim. Sadece %99,99 Gürcistan, Yunan tanıdığım olan 1 kişiyi (0,01) üzemem. Yorumla Jason0808 +1 yıl Hepimiz kardeşiz savaşla falan işimiz yok sadece soru işte Yorumla
stratumcorneum Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben anlamam toptan tufekten diye bi sarki vardi bak lazim oldu 2 7 Yorumla Jason0808 +1 yıl Hangi tarafa kanun ısınıyor Yorumla Jason0808 +1 yıl Kanın dicektim klavye işte Yorumla stratumcorneum +1 yıl En azindan batuma giderken vs adamlar vize istemedi o nedenle Gurcistan diycem Yorumla Jason0808 +1 yıl Hahahahahaahhahaahahaahahaha kahkaha attim ya Yorumla Jason0808 +1 yıl Benim memleket ya 🤣 Yorumla stratumcorneum +1 yıl Memleketinin mimarisini cok begendim Yorumla Jason0808 +1 yıl Evet binalar falan aşırı iyi çok yaratıcılar Yorumla
Coollife01 Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı. Ben gerekmedikçe savaşa karşıyım, olan garibana oluyor. 1 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Savaş değilde hangisine kanın ısınıyor diyelim Yorumla Coollife01 +1 yıl Gürcistan ile bir sorunumuz yok ve dünür gibiyiz. Yunanistan da ise aşırı milliyetçi kesim git gide azalıyor, gürcistanı tutarım Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Normalde hiç birini ama zorunda kalırsam Gürcistan derdim. 1 5 Yorumla Jason0808 +1 yıl Niye hiç birini Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Savaşta taraf tutmayı 2. Dünya savaşında kaybettiğimiz topraklardan sonra bıraktım. Yorumla Jason0808 +1 yıl Gürcistan ne alaka bağımsız oldu diyemi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bir devlete düşmanlığım yok fakat herhangi bir savaşta yunanların arkasında ABD olacağı için tekrar toprak kaybedemeyiz. Yorumla Jason0808 +1 yıl Hayır imkansız abd ile gürcistan israil hep ittifaklar Yorumla
EşofmanlıÇocuk Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Savaşa karşıyım. Neden savastiklarina bağlı. Eğer gürcistan yunanistan dan toprak talep ederek bunu yaparsa tabi ki yunanistan 'ın yanında yer alırım. 1 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Neden yunanistan Yorumla EşofmanlıÇocuk +1 yıl Bak nedenini yazmışım zaten yorumda Yorumla
Karamelaaaa Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Gürcistan çünkü arkadaşım var orda 😂 3 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Bende dahil Yorumla
UDixon Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Düşmanımın düşmanı dostumdur 2 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Bizimi tutuyon Yorumla UDixon +1 yıl İkisi düşman değil ki niye savaşsın gürcistanla bir derdiimiz yok bizim yunanlılarla var Yorumla
LacivertGandalf Takip Et Master Yaş: 109 , eic 96% +1 yıl Yunanlıları pek sevmem. Gürcistan abi 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Eyw kardeşim Yorumla
birfahişefilozof Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 85% +1 yıl kazanan haklı tarafta yunan xd 1 6 Yorumla Jason0808 +1 yıl Zor kazanır Yorumla birfahişefilozof +1 yıl yunanistan s300 falan var kusura bakma da paramparça eder xd Yorumla Jason0808 +1 yıl Zor gürcistan şu an baya aktif bir ördü Yorumla birfahişefilozof +1 yıl nato ülkesi yunanistan birlşeip gürcistanı paramparça ederler xd Yorumla Jason0808 +1 yıl Gürcistanın yanında israil ve amerika var ittifaklar Yorumla birfahişefilozof +1 yıl israil kendi sorunları var ki senin dediğine göre öyle olsa arap birliği ve çin rusya yunan tarafından olur xd Yorumla
kahveligünler_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl GürcüstanBayramın kutlu olsun 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Hepinizin teşekkür ederim Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl yunanistan ile gürcistan savaşma muhtemelen dünyada gürcü kalmazdı 1 5 Yorumla Jason0808 +1 yıl Hahahahahaha saçmalama biz kazanırdık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl biz derken sen 08 artvinlisin?ayrıca ben olaya tarafsız bakıyorum gürcistan çok güçsüz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl lazmı ne her neyse türkiyeli sonuçta ayrıca burundan belli khlşjyşlhşl Yorumla Jason0808 +1 yıl Ben laz değilim Gürcüyüm . Yorumla Cevap sahibi +1 yıl kimliğinde gürcistanmı yazıyor? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Savaş ne alaka? Yunanları tabii. 3 5 Yorumla Jason0808 +1 yıl Neden yunanlar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kültürlerini seviyorum Yorumla Jason0808 +1 yıl Kali nuri mu en daksi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kalimera, posi se? Yorumla Jason0808 +1 yıl Ben bilmem Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Abi tamam gürcüsün😂 2 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Hahahahahahahah Yorumla persordinary +1 yıl 😂 Yorumla
sweetdreams2569 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl selanik göçmeniyim yunan tutmam lazım 1 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Selanik göçmenleri rum olmuyor yalnız Yorumla sweetdreams2569 +1 yıl dogrudur rum oldugumu idaa etmedim ama neyse Yorumla
AkılBilimEmpati Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl öyle bir savaş çıkmaz 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Biliyorum kardeşim Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Gürcistan. 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Eyw Yorumla
armstor Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Gürcistan diyeyim abi 😄 1 2 Yorumla armstor +1 yıl Bayramın kutlu olsun bu arada Yorumla Jason0808 +1 yıl Eyw kardeşim hepinizin Yorumla
mysticalstarfish Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Gürcüleri 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Sağol canım Yorumla
Evegeymtaksim Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl gurcistanla tarihimiz boyunca aramız hiç bozulmadı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Savaş taraftarım değilim
Herkes g.. tünün üstünde otursun!
Aferin
Sen dahil 2 Yunan arkadaşım var. Bu yüzden Yunanistan.
Dostum ben yunan değilim sadece orada yaşıyorum aslen Gürcüyüm yunanlılar arablara benziyor ben kafkasim
Ay, nereden bileyim senin Gürcü olduğunu ya? Seni Yunan sanıyorum.
Yok dedim sana yunanda yaşıyorum diye zaten gürcüler ile avrupalılar akraba
Fikrimi değiştirdim. Sadece %99,99 Gürcistan, Yunan tanıdığım olan 1 kişiyi (0,01) üzemem.
Hepimiz kardeşiz savaşla falan işimiz yok sadece soru işte
Ben anlamam toptan tufekten diye bi sarki vardi bak lazim oldu
Hangi tarafa kanun ısınıyor
Kanın dicektim klavye işte
En azindan batuma giderken vs adamlar vize istemedi o nedenle Gurcistan diycem
Hahahahahaahhahaahahaahahaha kahkaha attim ya
Benim memleket ya 🤣
Memleketinin mimarisini cok begendim
Evet binalar falan aşırı iyi çok yaratıcılar
Ben gerekmedikçe savaşa karşıyım, olan garibana oluyor.
Savaş değilde hangisine kanın ısınıyor diyelim
Gürcistan ile bir sorunumuz yok ve dünür gibiyiz. Yunanistan da ise aşırı milliyetçi kesim git gide azalıyor, gürcistanı tutarım
Normalde hiç birini ama zorunda kalırsam Gürcistan derdim.
Niye hiç birini
Savaşta taraf tutmayı 2. Dünya savaşında kaybettiğimiz topraklardan sonra bıraktım.
Gürcistan ne alaka bağımsız oldu diyemi
Bir devlete düşmanlığım yok fakat herhangi bir savaşta yunanların arkasında ABD olacağı için tekrar toprak kaybedemeyiz.
Hayır imkansız abd ile gürcistan israil hep ittifaklar
Savaşa karşıyım. Neden savastiklarina bağlı. Eğer gürcistan yunanistan dan toprak talep ederek bunu yaparsa tabi ki yunanistan 'ın yanında yer alırım.
Neden yunanistan
Bak nedenini yazmışım zaten yorumda
Gürcistan çünkü arkadaşım var orda 😂
Bende dahil
Düşmanımın düşmanı dostumdur
Bizimi tutuyon
İkisi düşman değil ki niye savaşsın gürcistanla bir derdiimiz yok bizim yunanlılarla var
Yunanlıları pek sevmem. Gürcistan abi
Eyw kardeşim
kazanan haklı tarafta yunan xd
Zor kazanır
yunanistan s300 falan var kusura bakma da paramparça eder xd
Zor gürcistan şu an baya aktif bir ördü
nato ülkesi yunanistan birlşeip gürcistanı paramparça ederler xd
Gürcistanın yanında israil ve amerika var ittifaklar
israil kendi sorunları var ki senin dediğine göre öyle olsa arap birliği ve çin rusya yunan tarafından olur xd
Gürcüstan
Bayramın kutlu olsun
Hepinizin teşekkür ederim
yunanistan ile gürcistan savaşma muhtemelen dünyada gürcü kalmazdı
Hahahahahaha saçmalama biz kazanırdık
biz derken sen 08 artvinlisin?
ayrıca ben olaya tarafsız bakıyorum gürcistan çok güçsüz
lazmı ne her neyse türkiyeli sonuçta ayrıca burundan belli khlşjyşlhşl
Ben laz değilim Gürcüyüm .
kimliğinde gürcistanmı yazıyor?
Savaş ne alaka? Yunanları tabii.
Neden yunanlar
Kültürlerini seviyorum
Kali nuri mu en daksi
Kalimera, posi se?
Ben bilmem
Abi tamam gürcüsün😂
Hahahahahahahah
😂
selanik göçmeniyim yunan tutmam lazım
Selanik göçmenleri rum olmuyor yalnız
dogrudur rum oldugumu idaa etmedim ama neyse
öyle bir savaş çıkmaz
Biliyorum kardeşim
Gürcistan.
Eyw
Gürcistan diyeyim abi 😄
Bayramın kutlu olsun bu arada
Eyw kardeşim hepinizin
Gürcüleri
Sağol canım
gürcistanı. yunanın ne olduğu malum yani
karışmam alır kahvemi izlerim
Hiç birimi tutmam.
Yunanlıları tutmam.
gurcistanla tarihimiz boyunca aramız hiç bozulmadı