Ünlü birine aşık olmak neden "Anormallik" olarak görülüyor?

Yabancı bir ünlüye çok fena aşığım 1.5 sene oldu hala unutamıyorum.
Yaşadığı yere gitmeyi kesinlikle koydum kafaya.

Burada bu tarz soruları okudum. Görüşlerin çoğu şöyle " normal değil bu, aşk değil bu, bir psikoloğa görün" gibi.

Ünlülerin bizden farkı ne, sıradan insanlar onlara aşık olamaz mı,
Olağan üstü, süper bir insan mı?
Bildiğimiz et parçası sen ve ben gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi "tanımadığın birine aşık olamazsın" diyeceksiniz belki.

Unutmayın sıradan birine aşık olduğunuzda da onu yeni yeni tanıyorsunuz.
Aşık olduğum kişi, zac efron.
Ünlü birine aşık olmak neden "Anormallik" olarak görülüyor?
Cevapla