Sürekli evde bir kavga tartışma, huzursuzluk ortamı çıkartıp durur. Olmadık küfürler hakaretler ediyor ben yerimde oturmuş olsam bile. Bazen de cenazen çıksın bu evden, felç kalırsın inşallah gibi beddualar okuyor ben artık napmam gerektiğini bilmiyorum. Beddualar tutarsa zaten ben sağ çıkamam yani. Annemden büyük ile büyüklerimizle konuyu konuşmaya çalıştım kaç kez ama bana inanmadılar (cunki annem beni hayırsiz evlat olarak anlatmış) , yalan söylüyorsun dediler. Kimseye anlatmıyorum kimse de inanmıyor delirmek üzereyim üç yıldır böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Allah yardımcın olsun üzülme isyanda etme anne ve babamizi secemiyoruz ne yazikki annele güzel dille konus olmuyosada sabretmekten başka çare. Yok
Amin amin da defalarca söyledim anlattım ona yok anlamıyor. Yetmezmis gibi akrabaya komşuya yalancı deli gibi şeyler soyluyoor kimse bana inanmasın diye😔. Kimsenin yüzüne bkamiyorum kaç kez hayatımı sonlandiriyordum onun yüzünden
Saçmalama öyle şey bidaha sakın yapma konuşmak istersen yardımcı olurum
Ya cidden çok beter bi hayatım var her an huzursuzluk nasil biseydir bilir mısın, gulmeme bile kızan birine anne demek bilemiyorum canım yanıyor zerre sevgi görmedim ondan
Beni eklermisin seninle konuşmak istiyorum
Amaç sadece bu konuyu konuşmak dimi , zaten bitiğim gücüm kalmadı
Pki güzel kardeşim sikma canını o zaman ben sadece dertlesirsin yanlış şeyleri düşünmeme yardimci olurum diye demiştim kusura bakma
Yok cidden senlik bir durum değil, bu siteyi başka amaç için kullanıyorlar ya bazıları ben onlara dedim. Seni tanımıyor etmiyorum oyleysenmuhattap olmam dedim sadece çünkü dertlerim boyumu aştı
Promlem yok haklısın kimseye güvenilmez sadece yanlış dusuncelerin var intihar tarzı kelimeler kullandın o yüzden dedim yardımcı olabilcegim bı konuysa konuşabiliriz diye sende kusura bakma
Benim annemde aynı biktim artık ondan
Ne yapıcaz böyle ya , dini kullanarak her yaptığını mubah kılıyor hruc
Özelden dertlesmek ister misin
Olabilirrr
Xper yetersiz yazar mısın lütfen
Yazmıştım da yanlışlıkla sile bastım , iletilmemis mj
Xper 2 istiyor da az önce diğer mesajlara cevap verdim şimdi niye böyle oldu anlamadım 😭
Simdi yine mesaj attım"?" Diyee
Cevap yazdım
sende aynı şekil davran
Elime bii geçmiyor ki oyle daha kötü davranmaya başlıyor
Sende ona anne deme
Demiyorum zaten içimden anne demek gelmiyor onca şeyden onr