Kardeşime vurdum sonra oturdum ağladım sizde de öyle mi 😥😥?

Ben 26 yaşındayım , Kardeşim 24
Uzanmış yatıyordum gözüm kapalıydı geldi suratıma şılaaak diye yapıştırdı
ben de o sinirle delirdim tekme tokat girdim
Çok kötü dövdüm, bozuldu saygısızlık etmemek için o vurmadı bana
sildim seni diyor konuşmuyor
ben de gittim mutfakta ağlıyorum
😥
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum; ARAYI NASIL DÜZELTİRİM?
Güncellemeler
+1 yıl
Abla = Anne / 2
Kardeşime vurdum sonra oturdum ağladım sizde de öyle mi 😥😥?
Cevapla