Ben 26 yaşındayım , Kardeşim 24 Uzanmış yatıyordum gözüm kapalıydı geldi suratıma şılaaak diye yapıştırdı ben de o sinirle delirdim tekme tokat girdim Çok kötü dövdüm, bozuldu saygısızlık etmemek için o vurmadı bana sildim seni diyor konuşmuyor ben de gittim mutfakta ağlıyorum 😥
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum; ARAYI NASIL DÜZELTİRİM?
Güncellemeler
+1 yıl
Abla = Anne / 2
Kardeşime vurdum sonra oturdum ağladım sizde de öyle mi 😥😥?
Kedi kontrol edilmesi aşırı zor bir hayvan bilir misin 10 senedir bakıyorum ve bazen cidden mecbur kalıyorsun. Ayrıca kedigillerin yaşamında var bu normalde aslanlarda bile diğer kediler arasındada bir fiske vvurmak bana yaklaşma demek onlar için
Gözlerin kapalı uyku modundasın gelip yanağına birisi şılaaak diye çarpıyor Sinirlenmez misin? Geçen de aynisini yastıkla yapmıştı üstelik uyuyordum ve onun acısıyla uyanıp ağladım
Anladığım kadarıyla kardeşinle birbirinizi çok seviyosunuz. Onu karşına bak bak yavrucum çocuğum de bana böyle şaka yapma kendimi kaybediyorum de sinirleniyorum de. Barışırsınız ya siz
Yani demek istediğim bi kavga yüzünden küsücek kadar az sevmiyosunuz işte barışırsınız, ayrıca kardeş dediğin 2 yaş küçük ablalık taslamayı bırak çocuğa 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Oda niye vuruyor 24 yaşında yani kocaman sende çokmu dövdün neyse kardeşsiniz düşman degil biraz sakinleşince yumusarsiniz
Ben bazen çok zor durumda kalınca kedime fiske atınca sonrasında üzülüyorum anlayaibliyorum
Kediye niye vuruyon
Onun dili de yok
Kedi kontrol edilmesi aşırı zor bir hayvan bilir misin 10 senedir bakıyorum ve bazen cidden mecbur kalıyorsun. Ayrıca kedigillerin yaşamında var bu normalde aslanlarda bile diğer kediler arasındada bir fiske vvurmak bana yaklaşma demek onlar için
Dövdükten sonra gelen pişmanlık hissi >> tüm pişmanlıklar
Yahu ikinizde kocamansınız böyle bişey için küsülür mü veya sen niye çocuğu tekme tokat dövüyosun, yaşlarınızda büyük :)
İkimizde koca eşeklermişiz
Annem öyle diyor 🙄
Annen de mi müdahil oldu. Sen niye öyle çok dövdün ki orası abartı olmuş
Gözlerin kapalı uyku modundasın gelip yanağına birisi şılaaak diye çarpıyor
Sinirlenmez misin?
Geçen de aynisini yastıkla yapmıştı üstelik uyuyordum ve onun acısıyla uyanıp ağladım
Anladığım kadarıyla kardeşinle birbirinizi çok seviyosunuz. Onu karşına bak bak yavrucum çocuğum de bana böyle şaka yapma kendimi kaybediyorum de sinirleniyorum de. Barışırsınız ya siz
Evet çünkü neden sevmeyelim 😥
Yani demek istediğim bi kavga yüzünden küsücek kadar az sevmiyosunuz işte barışırsınız, ayrıca kardeş dediğin 2 yaş küçük ablalık taslamayı bırak çocuğa 😂
Ablalık taslamak derken?
Tokat atınca teşekkür mü edeyim
Ya hayır öyle demedim dövmenrde bi lafım yok benim de ablam var mesela dövse de sevse de ağzımı açıp bişey diyemem :) yaşlaeınız yakın onu diyorum
Zaten arkadaş gibiyiz
Sert bi ablasın ve sen 😄
Ya kusura bakma da kalkıp ablana uyurken tokat atsan ablan da sakin kalamaz
Vurursun vurmazsın onu bilemem de eyvallah demez kimse yani
Sen niye savunuyosun sürekli seni kim eleştirdi şimdi
Pek iyi değilim bugün sizle alakası yok kbakmayın
Bugün size dokunan yanıyo
:) gibi..
😂 kimsin merak ettim 🙄 bayan gizli
Ben çıkamıyorum gizliden , senin çıkman lazım
Olur
Onun yaptığıda doğru değil senin yaptığında.
O yaşta el şakası mı yapıyonuz
Herkesin psikolojisi bozuk ülkede.
Gönlünü almaya çalış hediye falan al
Kaç yaşında insanlarsınız ne yapıyosunuz ya xd
Saçma sapan davranmasınlar onlarda
Iki tokat daha çarp düzelir.
Git gönlünü al sev öp
düzelir zamanla