Selâm, ben hep kardeşim olsun isterdim ama kardeşim yok. Bir kardeşiniz daha olsaydı hayatınız nasıl olurdu?


Merhaba,
Şu an 2 kardeşim var; abla olmak hem güzel bir duygu hem de hiç güzel değil.:)
Çocukları çok seviyorum sadece sevmeyi değil, aynı zamanda ilgilenmeyi de.
Sanırımm bir tane daha olsaydı zor olurdu çünkü en çok ben ilgileniyorum...
Tamam seviyorum dedim ama planlarıma engel olunsun da istemem.😁
Doğumdan 5 - 6 yaşına kadarki süreç çook güzel; her anına, her davranışına, söylediği ilk kelimeye, attığı ilk adıma, sizinle konuşma çabasına, çekiştirmesine vs. şahit olmak o kadarr güzel ki...
Büyümesini hiç istemezsiniz. Enn güzel anıların olduğu zamandır.
Tabii yine de her yaşın ayrı bir güzelliği vardır bu yüzden kardeşi olmalı bir insanın...
9 kardeş olurduk xd canım sıkıldıkça döverdim bakkala falan o giderdi
benim 1 tane kız kardeşim var ama ben kalabalık aile ortamını severim babamla anneme çok dedim 1 tane daha çocuk yapın arada büyür gider diye yapmadılar
Cevap
11Cevap
1 tane var dünya güzeli yetiyor maşallah kendi küçük yüreği büyük kuzum❤❤❤
Bir kardeşim var daha bu sahurda bana kaşar dedi 😂
Bende kardeşten bol ne var 1 tane daha bünyem kaldiramaz kalbe zarar hık diye giderim😅😅
Satardım param olurdu😕 neden tekim ki lanet olsun karl😂😂😂
Veysel Zaloğlu izlemişimdir :d akljsdklşsa
😂😂 2 gün önce izlemistim aslinda ama aklima geliyor arada kereta😂
Çok iyi değil mi alşkjsdklsşa
Evet cok iyi ebesini mumyaladigim😂😂 kizma ha böyle bir sey diyordu o geldi aklima😂
lkjhsdlsadsaasd
Ben rondomlari okumaya çalışıyorum daha okunulabilir rondom yazar misiniz😂
öhüğnEğBrUh al ashdkjasjda
Lan😂😂 yamuk bi şi bu eminim ama bilmiyorum
Gece gece git uyu Allah c. c aşkına ya ashgdjkhasghdja
Allahi bu ise karıştırma🙄
gece gece git uyu, hadi ama tanrı aşkına karl ajhkgdhashkygdasd
Yazdigina pisman ettim adami. Tamam lanet olası gidiyorum 😂😂 hayirli geceler
Gidersen iyi edersin, aman tanrım ne yaşadım daha yeni ben asydgaskdga neyse hayirli sabahlar dicem artık alksjhdlas
5 kardeş olurduk annemle babamın halini tahmin edemiyorum kslsjslska
Kardeşten kastın küçük kardeşse küçük kardeşim yok ama abim var
3 kardesim var 😶😒 abim ya da ablam olsun isterdim daha cok abla
Güzel olurdu bence Yalnızlık Allaha mahsus İnsanlar hep çift olmak ister her konuda bu böyledir.
Yani genel anlamda sinir ediyor huysuzluklari cekilmiyor diger kardesleri bilmiyorum ama benimki dengesiz... laf anlamaz inatci
Kafayı yerdim heralde 5 kardeşim 1 yiğenim var ev hayvanat bahçesi mübarek keşke tek olsam
Tek çocuk olmak kadar güzel bişey var mı 😀kıymetini bil keşke tek olsam
3 abim var herhangi bir bok yediğim zaman illaki birisinin haberi oluyor keşke 1 tane abim olsaydı
Bende abi abla kardeş ne ararsan var iyi yani da var tabi böyle olmann olumsuz yani da var
Abim var ama yok. Kardeşim olmasını isterdim.
Mükemmel olurdu bence özellikle kız olsun isterdim
Benim için bişey değişmezdi
Kardeşim var zaten olmasaydi da olurdu ahaahahhahH
Tek çocuğum ve hayat iyi böyle.
2 tane var.. yetiyor çok şükür♥️
hem anne hem kardes olrdm😍
iyi olurdu
düşünemiyorum bile..
Gene ayni olurdu muhtemelen 😜
Bir tane yetiyor da artıyor.
babama sormalı
Derdimi paylaşacağım bir arkadaşım olurdu;)
Aman olmasın ben çektim o çekmesin bu hayaı
1 tanesiyle başa cıkamiyom daha
1 tane yetiyor mdmd
Çookseell 💖
Allah korusun
Fark etmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?