Bebekliğimden beri müstakil bir evde yaşıyoruz. Apartmana taşınsak alışabilir miyiz? Zorlukları nelerdir?

Ben bebekliğimden beri gece kondu gibi normal bir mahallede, eski bir evde yaşıyoruz. Evin sürekli bir masrafı çıkıyor. Yıllardır annemgilin etmediği masraf kalmadı. Buna rağmen ev hâlâ bir şeye benzemedi. Bundan artık bıktık. O yüzden bazen apartmana taşınmak istiyoruz fakat kardeşimle ben alışkın değiliz. Annemgil ilk evlendilerinde apartmanda yaşamışlar zaten onlar biraz biliyor. Acaba kardeşimle ben uyum sağlayabilir miyiz? Onu düşünüyorum. Sonradan pişman olmak istemiyoruz. Apartmanda yaşamak zor mu? Bilgi verirseniz çok sevinirim.
Bebekliğimden beri müstakil bir evde yaşıyoruz. Apartmana taşınsak alışabilir miyiz? Zorlukları nelerdir?
Cevapla