İbnelerrrrrr
Yasitlarim evlilik peşinde ben hala sevgili pesindeyim?
İbnelerrrrrr
Dostum polemik yapmana gerek yok benim annem de kürt kimse kimseyi dışlamaz kürt olduğu için elbette çürük olanlar vardır ama onun için sevgili olmazlar diye bir şey yok benim de bir tarafım kürt kimse bana öyle yaklaşmadı bepenmemiştir ayrı mesele
Cevap
5Cevap
Kürt olman sorun değil de kişiliğin çok değişik tam dayaklıksın.
😂 😂 😂 aynen adam bura taktı hafta yeni hesap açıp geliyor hep aynı konuları paylaşıyor buna kimse bakmaz ondan bence dul biri ile evlenmeli
Gücün yetiyorsa gel dayak at bakim
@burhandeja15 numaranı versene amqqq laziiii
0555 356 66 70
Bu anca elini siker hacı 😂
@burhandeja15 imara kullanilmiyor gerçek numaranı ver
dışlandın diye pkk lı mı oldun ya
bizde çirkiniz bizi de dışladılar kürt olmanla alakalı değildir belki karakterinle alakalıdır
Ben çirkin değildim yakisikli idim ama siz her kürde çirkin diyordunuz unutmadık
Allah sabır versin
Kahpesinizzzz
yılan başlı fako bezevengi bıkmadınmı sormaktan
Aferim Cocovali:))
Evlenme kanka boşver
daha iyi
sevgili peşinde koşmak daha iyi yani evlenmektense
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?