Corona illeti hiç hayatımıza girmeseydi tam olarak şu an nerede ve ne yapıyor olurdun?
✨


Ankara da okulumda olurdum😭😭😭
Kahvede 101 oynardık kesin
Teşekkürler
Cevap
9Cevap
dışarıda çay çekirdek sigara arkadaşlarla 101 oynuyodum
Ah bee.
İstanbula Galata Kulesine, Giderdim Selfie Çekerdim
Askerde olurdum dönüşte felanda işe girmeye çalışırdım ama şimdi bi skmm yapılmıyor hem ekonomi çöp hemde hastalık var uğraşdur
Çok değişen. Bişey olamazdı ama en azından işe doğru düzgün gidip yükselebilirdm
Pandemi olmasaydı okuyor olurdum. Hiç bir şey değişmedi okuyorum yine üniversite açık zaten
Bu saatte uyuyor ve sabah 8:15'te işe gidiyor olurdum.
şu an sıfır endişe olurdu. Yarın gidip ne alsam diye düşünüyor olurdum
Sanırım kendi evimde dersime çalışıyor falan olurdum.
Büyük ihtimal yurtta uyuyor falan olurdum sjsnxcjs
Özlendi. 😂
Bilmem bu saatte napcam
Uyur muydun en azından?
Dizi film izlerdim sonra dalardım
şu an dünyayı geziyorum, yine dünyayı geziyor olurdum.
full istanbulun en gezilesi yerlerine gidiyor olurdum
mevzudaydım tam şu an
Evde yatağımda uyuyodum
Evde asosyal olmaya devam ederdim
Yine evde olurdum anneme bakıyorum.
Üniversitede eğleniyor olurdum
Çalışıyor olurdum
Bu saatte miii?
Yok sabah akşam
Ha şu an arkadaşlar ve kuzenlerle çekirdekle dedikodu keyfi yapıyorduk kesin
Özlendi. 😋
Yatıyor olurdum çünkü sabaha is oluyor olucak😂
Üniversitede😭
Okuldaydım
Geziyordum
Tatil keyfisi
Dışarı özgürce çıkabilirdim mesela 😔
Yatıyor olurdum
Yalatıyor olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar