Kaynanam nişanlımla aramizı bozdu?

Nişanlımla aramı saçma sebeplerle bozup durdu.

-Yok pahalı esya almıyor seni değerli görmuyor.
-O bize samimi davranmiyor.
-Evlenince kesin seni döver bak.
-O kadar okul okudun evlenip ne yapacaksın.
-Ben evlendim pişmanım sen de yapma bu hatayı.
-O kim oluyor da benden izinsiz dısari cıkarıyor seni?

Böyle seyler soyleyerek nişan attılar, kız tekrar ikna etti annesini babasını. Ama şimdi benden telefon bekliyor özür dilemem için. Ben de gururumu yiyip özür diledim "annelik duyguları işte anla beni, sen cok sucluydun ben bir anneyim anneler saygıyı hak eder" gibi şeyler söylüyor delirdim resmen. Lan annelik babalık neden kutsal olsun ki? Üremenin nesi kutsal ya? Kutsal olan insanlara karşilıksız yardim etmektir. Ne İslam'da ne de başka dinde annelik kutsanmaz. Bebeğini dogurup çope atan da annedir, bu kadin da anne. Sırf cinsiyeti için niye saygıyı hak etsin ki insan?
Kaynanam nişanlımla aramizı bozdu?
Cevapla