Nişanlımla aramı saçma sebeplerle bozup durdu.
-Yok pahalı esya almıyor seni değerli görmuyor.
-O bize samimi davranmiyor.
-Evlenince kesin seni döver bak.
-O kadar okul okudun evlenip ne yapacaksın.
-Ben evlendim pişmanım sen de yapma bu hatayı.
-O kim oluyor da benden izinsiz dısari cıkarıyor seni?
Böyle seyler soyleyerek nişan attılar, kız tekrar ikna etti annesini babasını. Ama şimdi benden telefon bekliyor özür dilemem için. Ben de gururumu yiyip özür diledim "annelik duyguları işte anla beni, sen cok sucluydun ben bir anneyim anneler saygıyı hak eder" gibi şeyler söylüyor delirdim resmen. Lan annelik babalık neden kutsal olsun ki? Üremenin nesi kutsal ya? Kutsal olan insanlara karşilıksız yardim etmektir. Ne İslam'da ne de başka dinde annelik kutsanmaz. Bebeğini dogurup çope atan da annedir, bu kadin da anne. Sırf cinsiyeti için niye saygıyı hak etsin ki insan?
-Yok pahalı esya almıyor seni değerli görmuyor.
-O bize samimi davranmiyor.
-Evlenince kesin seni döver bak.
-O kadar okul okudun evlenip ne yapacaksın.
-Ben evlendim pişmanım sen de yapma bu hatayı.
-O kim oluyor da benden izinsiz dısari cıkarıyor seni?
Böyle seyler soyleyerek nişan attılar, kız tekrar ikna etti annesini babasını. Ama şimdi benden telefon bekliyor özür dilemem için. Ben de gururumu yiyip özür diledim "annelik duyguları işte anla beni, sen cok sucluydun ben bir anneyim anneler saygıyı hak eder" gibi şeyler söylüyor delirdim resmen. Lan annelik babalık neden kutsal olsun ki? Üremenin nesi kutsal ya? Kutsal olan insanlara karşilıksız yardim etmektir. Ne İslam'da ne de başka dinde annelik kutsanmaz. Bebeğini dogurup çope atan da annedir, bu kadin da anne. Sırf cinsiyeti için niye saygıyı hak etsin ki insan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umarım kızı çekmemiştir anasına, yoksa geçmiş olsun.
Sanmıyorum ama soguttu zaten istemiyorum öyle. İnsallah olmaz bu iş.
bence geri vites yapma evlenme
Boyle yapacagım evet. Onlar benim pesimden koşsun kendileri 5 para etmeyen insanlar zaten.
evlensen daha büyük zarar sana
Kız annesinin ağzına bakıyor gibi yandın
Evet öyle tamamen.
Evlendiginizde iki lafla kızını kandırır kızın da hiç ağırlığı yok herhalde
Annesini tekrar ikna etti de ben de bunu söyledigimde kavga ediyoruz hemen. Dogruluk payı var galiba. İstemiyorum artik ya bitiricem bugün. Hic riske giremem.
Annesi zorla mı verdi kızını yahu niye şimdi iş işten geçince kızın aklını çelmeye çalışıyor. İkisi de bir garip. Sen bilirsin tabi yinede
Calısmiyordu nişanlandıgımızda. Sonradan işe girdi. Bunlar da "borcumuz var erteleyelim" demeye başladılar. Sonra çeldi aklını zaten.
Onların borcu kendilerine artık. Kız çalışınca mı borçları çıkmış ortaya. ilginç gerçekten. Nişanlın da sesini çıkarsın bir zahmet. Aile önemli evlilikte şimdiden zedelenmeye başlamış ilişki
Ayrıldık engelledim her yerden hepsini :) İstemiyorum düsünmeyecegim de. Kendileri bilir.
Biraz kafanı dinle bakalım.
Sağol sen de yakin arkadasmıs gibi cevapladın her dediğimi 👍
Rica ederim ne demek. Sen kaynanaya dikkat et 😄
Allah uzak tutsun. Kocadan ayrılmak istiyor, kızını da kocaya düsman etmiş. Boşanip yanında kendisine baktırma planlari var. İleride duyarım haberini zaten :) babasıni cok seviyordu şimdi konusmuyorlarmış. Babasına karsı dolduruşa gelen birisi bana karşı gelmez mi sanki?
Kadın planı yapmış zaten maşallah. Yaşı kaç yahu bu kızın her şeye dolduruşa geliyor hemen hiç mi fikri yok yahu ben evleneceğim diyemiyor mu? . Bi kızın babasıyla ilişkisi çok önemli babasına nasıl davranıyorsa erkek arkadaşına , Eşine da aynı şekilde yaklaşır. Ailesi sıkıntılı duruyor bunların kaç kurtar kendini manyak olursun 😄
Öyle yaptım kurtardım Şu an :) 24 yaşında anlatıyorum anlatıyorum aynı degisen bir sey yok. Pismanım diyor yine tekrarlıyor iste. Annesi 42 yaşında daha genç. Olgunluk falan yok hiç, ergen tavırları vardı. Aman bosver işte gereksiz insanlar. Olan zamanıma oldu işte.
Sorduğun soruyu empati kurarak cevapladım hep eğer ben yaşamış olsaydım aileyi bu kadar işin içine dahil etmezdim zaten onlar da girmezdi. nişanlında bitiyor her şey pişman olup döner yakında :))
Bir kez ayrıldı döndü zaten. Sonra yine aynı şeyler. Bu saatten sonra ben istemiyorum ki. Evet hem fikirdik aileleri katmamız konusunda. O da memnun değil.
Hayırlısı olsun hakkında 🤗 evlenirsen de anneden uzak tutmaya çalış her kavganizda annesi yanına çağırır
Yok yok ben netim.3. salaklıgı yapmam :) Sagol.
İyi o zaman 🥰😄
yapar yapar kaynanaların işi o zaten