Off ya kendimden nefret ediyorum. Size baştan anlatayım. Ben ergenliğe girdim gireli, -hatta ergenlikten de önce bir zaman- 11-12 sanırım. Şu an 20 yaşındayım.
İlk önce meraktan başlayıp sonra bir baktım, işin tam ortasına düşmüşüm. Her yıl bırakacağım diye söz veriyorum. Ama haftada 1-2 kez izlemekten veya çizgi romanını okumaktan kendimi alamıyorum. (Yatakta biraz kalçamı hareket ettiriyorum. Ne bileyim içim bir hoş oluyor)
(Evlen demeyin, evlenmeyecegim)
Neyse resmen zina işliyorum. Ki artık bunu yapmak istemiyorum. Allah'a her zaman tövbe ediyorum ama yine bozuyorum.
Bu Ramazan da tövbe ettim, bir daha yapmayacağım diye. Regl oldum. Olduğum vakit iki gün yine baktım. Bakarken bir yanım rahatsız oluyor, bir yanım amaan boşver diyor ama olmaz böyle.
Allah'a karşı kendimi çok kötü hissediyorum. Ona bakmaya yüzüm yokmuş gibi hissediyorum. Bir yandan pişmanlık var, bir yandan affetmez o kadar günah işliyorum, takma kafana diyen bir tarafımda var.
Yardım edin dostlar.
1) Bu durumdan nasıl kurtulurum?
2) Zina işleyip, tövbe edip, tekrar o günahı yapanın vebali nedir?
3) Allah'a tekrar yalvarsam beni affeder mi?
4) Ramazan'da bu günahları işlediğim için günah kat ve kat artar mı? Allah affetmez mı? ne olur yardımcı olun.
İlk önce meraktan başlayıp sonra bir baktım, işin tam ortasına düşmüşüm. Her yıl bırakacağım diye söz veriyorum. Ama haftada 1-2 kez izlemekten veya çizgi romanını okumaktan kendimi alamıyorum. (Yatakta biraz kalçamı hareket ettiriyorum. Ne bileyim içim bir hoş oluyor)
(Evlen demeyin, evlenmeyecegim)
Neyse resmen zina işliyorum. Ki artık bunu yapmak istemiyorum. Allah'a her zaman tövbe ediyorum ama yine bozuyorum.
Bu Ramazan da tövbe ettim, bir daha yapmayacağım diye. Regl oldum. Olduğum vakit iki gün yine baktım. Bakarken bir yanım rahatsız oluyor, bir yanım amaan boşver diyor ama olmaz böyle.
Allah'a karşı kendimi çok kötü hissediyorum. Ona bakmaya yüzüm yokmuş gibi hissediyorum. Bir yandan pişmanlık var, bir yandan affetmez o kadar günah işliyorum, takma kafana diyen bir tarafımda var.
Yardım edin dostlar.
1) Bu durumdan nasıl kurtulurum?
2) Zina işleyip, tövbe edip, tekrar o günahı yapanın vebali nedir?
3) Allah'a tekrar yalvarsam beni affeder mi?
4) Ramazan'da bu günahları işlediğim için günah kat ve kat artar mı? Allah affetmez mı? ne olur yardımcı olun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer