Ezik, sünepe, korkak kişilikte olan insanların evlenmemesi gerektiğini düşünüyorum yanlış mı?

Arkadaşlar bu konu üzerinde uzun süredir düşünüyorum. Ezik, kendisini savunmaktan, hakkını aramaktan aciz bireyler dünyaya getirdikleri evlatlarını da kendileri gibi yetistiriyor ve hiç günahı olmayan çocuklar sırf ana babası korkak, ezik bireyler olduğu için başkaları tarafından eziliyor. Mesela anası babası ezik olan bir çocuğu kimse adam yerine koymuyor bilâkis daha çok eziyor, çocuğun ana babası kendisinin dolayısıyla evladının hakkını savunamadığı için çocuğun sürekli hakkı yeniyor, ezik yerine konuyor, ömrü boyunca örseleniyor p. Bu bireylerin evlenip çoluk çocuğa karışmasını hata olarak görüyorum. Daha kendisi bir birey olamamışken dünyaya getireceği Allah'ın emaneti olan çocuğun hakkını yedirmesi ezilmesine sebeb olması suçu günahı olmayan çocuğun hakkına girmek vebalini almak değil midir? Siz ne düşünüyorsunuz?
Ezik, sünepe, korkak kişilikte olan insanların evlenmemesi gerektiğini düşünüyorum yanlış mı?
Cevapla