Üzerimde hatırları var diyorum.
Kırmak üzmek istemiyorum diyorum.
Biraz kibar cevap verin 🥺

Selam, mesaj kutusunu şenlendiren sayğıdeğer arkadaşlarımızı bende üzmek istemiyorum ama bir ablaları olarak bir iki kelam ediyorum sağolsunlar anlayışla karşılıyorlar gerçi bu durum insanın doğasında var burası da sosyal bir platform aslında yaptıkları normal ve bende sitede gayet cici kızlarımız var diyerek onları selamlıyorum hepsinin yolu açık olsun.
Tanışmak istemediğini söyleyince diretiyorlarsa hatta senin deyiminle o kadar hatırım yok mu diyerek işgüzarlık yapıyorlarsa buraya sadece soru sormak için geldiğini başka bi amacının olmadığını, kimseyle tanışmak istemediğini belirt yine olmuyorsa cevap verme kardeşim. Çoğu kişinin yardım etmekteki amacı tanışmak vb. şeyler
Sırf bu nedenle hatır gönül koyuyorlarsa koysunlar yani sen sözünün arkasında dur, kimseye bunun için yalan söylemek bahane bulmak zorunda değilsin.
Çok saçma yardım ederken kim olduğunun ne önemi varmış ki? Yardımın amacı senle tanışmak olmasaydı eğer bunu sana diretmezdi zaten. Amacı yardım etmeden önce tanışmak ise yardımı bu vesile ile yapmış demektir. Yani yardım edersin unutursun olması gereken budur. Sohbet olursa zaten sohbet içinde yavaş yavaş tanışırsınız buna sosyalleşmenin verdiği tanışma şeklidir bu keyifli kısmıdır. Bu kısım sarmazsa ses kes şafak dinle 0# :D
Sediğin gibi yeterince nazik, anlayışlı ve saygın biriyse kibarca reddettiğin tanışma isteği problem olmayacaktır. Taktik düşünmene gerek yok. "Teşekkür ederim çok incesin ama böyle bir isteğim yok." demen gayet yeterli bence. Ha buna karşılık gelecek tepki de gerçekten söylediğin gibi biri olup olmadığını gösterir. Saygın, kibar, nazik, düşünceli biri zorla güzellik olmayacağını bilir ve ısrarcı olmaz.
Cevap
54Cevap
Erkekler düz mantikci ve biraz odunsu olduklari icin bir iki kibar cümleyle söylemen yeterii olur. Eger israr ediyorsa engellersin cünkü sonunda üzülen kirilan sen olursun adamin umrumda bile olmaz.. kabalar biraz erkekler
Haklısın:/
Tesekkür ederim
Empati kurmam gerekirse bi kızdan hoşlandım tanışma teklifinde kahve içme teklifinde bulundum.
Fakat teklifi kabul etmedi bidaha o konuyla gitmem.
Kendime söylüyeceğim cevap ilgisi olsa kabul ederdi demek ki bana karşı ilgisi yok der yoluma bakarım
Yani acikcasi cok bir fikrim yok.
Saygin, hatiri sayilir insanlardan degilim cunku 😋
Ama su sorundan sonra anlamistir bence, tanismak istemisse takipcindir, takipcin ise de bildirimde soruyu gormustur.
Biraz dusunebiliyorsa anlamistir, anlamadiysa aptaldir, aptal ise direk aptalsin sen de gec. Anlamissa da kendi uzaklasir zaten.
Hemen iki yakınlık samimiyet görünce tanışma teklif ediyor ise bu kişiler yeterince saygın değiller demekki
İyi bir insansınız fakat ben buradan arkadaşlık düşünmüyorum de
Saygin oldugunuzu duydum bir yerlerden
Mesela nerelerden😊
Arada saygınlığı bir kenara bıraktığım anlar olsa da genel olarak öyleyimdir.
Duydugum yere gore birakmamissiniz😀
Anlaşıldı kurtuluş yok😅
Evet!
Yer yer bu durumdan ötürü muzdarip olsamda, reelde haketmeyene bile öyleyim maalesef😄
Bazen deniyorum çirkefleşmeye çalışıyorum ama yok olmuyor.
Eğreti duruyor, elime yüzüme bulaştırıyorum😄 sadece burada yapabiliyorum hakedene yazı dilinde çok kolay oluyor😊
Anlıyorum 😊
😊😊
Kanka biraz aşırı olarak düşünebilirsin ama öylelerine lezim dersen -haa tamam o zaman. derler salarlar peşini. Hatta hala muhabbetiniz bile olur nasıl olsa saygın kişiliklermiş
Dostca tanisma ama. Tanismakla vakit kaybetmek istemiyorum. Ille dertlerini en sonda belli edecekler ama ben direkt lezim dersem napayim der. Zaten aramizda yas farki var der
Tamam 😊
Sagol😊
Engelle? Ne hatırı sen gereksiz yere düşünüyorsun. Engellesen mesela söver, iki üç gün alınganlığı tutar sonra unutur
Kiyamam
Fazla ince düşünüyorsun. Genel olarak ince düşündüğüm için yoruldum ben , sen de yorulursun bence.
Kimse benim yaptigimi yapmaz mi diyosun
@Yağmurçamur_ Hayır müslüm babanın hayranına gösterdiği tepki efsane çekilll diyor
Hahahaha xmfnkdnfkdxbdb
Yardımın için çok çok çok teşekkür ederim, gerçekten o kadar mutlu oldum. Ki anlatamam. Ama ne yazik ki benim hiç kimse ile tanışma gibi bir düşüncem yok. Lütfen bunu yanlış anlama yinede iyiki varsın.
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim. Bu durumla çok karşılaşıyorum. Hepsine de bu tarz şeyler derim. Ama bazıları ısrarcı çıkar, onlara hiç dil dökme sil gitsin
Haklisiniz
"İlginize teşekkür ederim ama benim görüştüğüm biri var zaten. Bu nedenle doğru olmaz. Eminim sizin de kız arkadaşınız, sevgiliniz aynı durumda olsaydı bunu uygun bulmazdınız" diyebilirsin mesela. Güzel mesajdır, tabii anlayana..
adam gibi adam gelirken değil , giderken belli olur.. karakterli insan kendisine hayır denilince efendice kalp kırmadan saygı çerçevesinde arkasını dönüp gitmesini de bilmeli.
Kesinlikle. Haklısınız. 👏
👍👍
Gormezden gel 😂 Yani illa tanışmak zorunda değilsin yardımı dokunduysa burda herkes birbirine fikir alışverişinde bulunup yardım etmek için var asıl amactan sasmasinlar
Hoh be ben de bunu düşünüp duruyordum.
Senin gibi sormaya cesaret de edemiyordum sorudan görüp alınırlar diye.
Sonunda derdime çareler bulmuşlar
Bence sen zaten oldukça ince fikirli ve nazik davranıyorsun Sana nasıl yaklaşmış olursa olsun ilişki başka bir konu ve saygıyla teklif etmiş saygıyla kabul edecek ki kırılacaksa onun derdi senin ne günahın olsun.
Böyle sorular veya yazılar görünce bi şere*siz benmişim gibi hissediyorum 😅
😀😀
Mesaja kapat böylelikle kimseyi geri çevirmek zorunda kalmazsın
Zaten nazik bir beyefendi tesekkur ederim tanışmak istemiyorum dediğinde geri vites yapar 😀😂😂
Yapmıyorsa pek nazik değildir anlayacagi dilden fck go diyebilirsin
Soruya davet ettin geldim ama maalesef cevap veremiyeceğim. Ask islerinden pek anlamıyorum.
Teşekkürler icabet ettiginiz için
Çoh yahuşuhlusun emme benim sevdiğim biri var de :D
😀dostca yaklastigi icin napayim dersee
Samimi olman yeterli bence hayır demek zor olsada söylenmesi gerekiyor önce can sonra canan demişler
😒🤷♀️ zor benim icin
Açık açık sormuşsun.. Senle tanışmak isteyen seni takipte edip sorunu görmüştür.
Sorununu anlamıştır ve sayğın ise çoktan isteğini geri almıştır
Bir daha böyle Bi derdin olmaz artık.
En başından tavrın net olacak o zaman o da tavrını bilip hiç tanışma işine bulaşmayacak hadi bulaştı teşekkür edip şu an tanışma konuşma gibi şeyler istemediğini kendinle baş başa kalacağını söyle
Uzatmak, lafı dolaştırmak çok daha fazla kırar insanı...
5 harften oluşur.
'' Bitti ''...
Bu kadar kolay mi demeyiniz. Siz öyle olsun istiyorsunuz ve herşeyin bir bedeli var...
istemiyorum de her kim yaziyorsa, baktin devam yaziyor israr ediyorlar engelle gitsin ve bunun kirmakla alakasi yok kesinlikle, anlamiyorsa öküzler engelleyeceksin ve takma kafana
Baştan tavrını belli ederek aslında, nazikçe arkadaşlık çerçevesinden çıkmamak adına açıklama yaparak. Baktın olmuyor, engel ile next.
Kibarca tanışmak istemiyorum diyebilirsin seni gerçekten tanıyorlarsa ve bunu anlayışla karşılayacaklardır.
Kirilacak diye baskasina gore hareket etmemelisiniz. Kiriacak uzulecekndersek kendi hayatiizdan çalarız.
gerçekten samimi ol saçma sapan nedenlerle reddetme açıklayıcı ol şu nedenden dolayı erkek arkadaşım var sevdiğim biri var de ne bileyim buna benzer
Tanis bence ne kadar çok arkadaş o kadar sosyallesirsin evde kaldığımız su günlerde arkadaşa sohbete çokça ihtiyac duyuyoruz
Üzgünüm sevdiğim var de bitir ablacım ne ığraşıp durursun
Her tanışmak isteyenle tanışsaydık fenomen olurduk bilader de 🙄
Gerçekten saygınlarsa kusura bakma kimseyle tanışmak istemiyorum dediğinde seni anlarlar
Açık ve net olmak yeterli bence anlamayana da cevap vermemek lazım.
öyle bir kişinin hatırını kırma lakin takipleşme de
Aramızdaki bu irtibat benim için yeterli. Daha fazlası dostluğumuzu zedeler deyin.
Birisine aşık olmuşsun gibi bahset o kendinden gidecektir
Kircam diye düşünmeyi biraktinda herşey daha güzel olucak. BEN gibi 😂😂
Meşgulüm vakut ayırcak zamanim yok iyi günler/iyi geceler
Teşekkür ederim ama hayır istemiyorum demen yeterli bu kadar basit, kasmayın.
düşünmediğini söyle. bu şekilde devam etmesinden yanayım de. şahsen ben anlayışlı isem kırılmazdım.
Ben kimseye yürümemki , o yüzden bilmiyorum, bana takip atarsa takip ederim bu kadar
Öncelik le aynada ki yüzün ile bi tanışmayı başar, gerisi vız gelecek göreceksin.
Kırılacak bir şey yok istemiyorum de anlaması lazım zaten
Kırılmalarına yapacak birşey yok. İstenmiyorsa anlamaları gerekir.
Direk söyle şöyle böyle olacak diye 1001 taklaya gerek yok
Bence engelleme, mesaj yazarak kibarca ve açık açık teşekkür et.😎
Tanışma derken hangi konuda sıradan sanal sohbet tanışması mı
"Henüz böyle bir düşüncem yok, teşekkür ederim." ☺
en azından merhaba de sonrada ilgilenmiyorum kapıda bekleme de. okadar
benmi oluyom o kisi😢
Hepiniz oluyorsunuz 😅
😢😢 uzuldum dogrusu
Kim oldugunu bilmiyorum
Teşekkürler ben almiyim de😌
İstemiyorum demek yeterli olur.. 🙄
İlgilenmeyebilirsin ümidi keser onlar da
Kısaca tanışmak istemiyorum deyin bu kadar basit
Memleketinizde erkek mi bitti kuzum?
Siz çok saygınsınız de o anlar herhal
Kibarca reddet istemedigini belirt
Anladıım.. dm kapat. olmuyomu?
Bak saygı değer ve sevgili arkadaşım...
Açıkça ve kibarca söylenince anlaşılır sanırım.
Kabul gitsin en temizi 😅
Dusunmuyorum dersin, olur biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?