Evet erkekler 🚹 ve kadınlar 🚺 kefene cep itinayla dikilir kefeniniz cebi olsa ne içine ne koyardıniz...
#çarliabinizsoruyor


Eyer bataryası bitmeyecekse cep telefonu, bunu direk şarja bağlasalarda olur, şimdi diyeceksiniz öldükten sonra telefonu ne yapacaksın, sizde kefene cep diktiniz yalnız birşey alabilirsiniz dediniz, bu arada telefonun güncellemesinide otomatik yaptırmak lazım 🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😂😂😂😂🤣🤣🤣
Gümüş
Altın
Para
Ev
Araba
Motorbisiklet
Koyarım
Cep Olsun Ben Bunları Sırdırmasını Bilirim
O nasıl kefen yahu
Konteyner Kefen Özel Yapım 😄😄😄😄
Cevap
14Cevap
Cehennemde lazım olur
Kefenin cebi olsa;
Cay
Cep telefonum
Cikolata
Kitap ( hakkim varsa eger, yuzlerce)
Kimsenin fotografini filan koymazdim.
Hesaplaşmayı öbür dünyaya bıraktığım insanların tam listesi 😂
Bu duvara yazı yazanlar ne yaşıyor anlamış değilim 😃
Ev
Araba
Gümüş
Altın
Motorbisiklet
Ne bulursam dıkıştırmak isterim ama bunlar yeter bana
Sevdiklerimin kullandığı, onlarla bağımı koparmamamı sağlayacak küçük hatıralar koymak isterdim.
Para? Alabiliyorsak sevap ya da kefeme de gerek yok. Belki kefen nereden diye de soru gelir.
allah herkese gecinden versin ama tabiki telefonum asdadasdas
Kefenin cebi olsa bu hayatta yasadigim kucukte olsa anilari koyabilecegim birsey olsa galiba onu alirdim
Bu hayata mutlu olamadim yani tam mutluyum dedim yine olmadi
Yolluk koyardım fındık fıstık falan hshddh
😅😅😅
😂😂😂 kullanmıyorum ki
😂🙏,
Çok sevdiğim anılarımı
Hatiralarimi koyardim
kefenin cebi olsada bizimki delik olurdu :))))
hiç bir şey koymazdım
#Bonjour
Yıkılan hayallerimi
Hola,
Günlüklerim
Nihat Hatipoğlu’nun vesikalık resmini 😀
Telefonum.
Oksijen tüpü😄
Radyo koyardım..
kuran koyarım
Para para para 😂
Cep telefonu
Koymazdım bir şey
Çikolata
Berkcan guvenmi izledin ya bune
Sigara
yanık kremi :D
Çekirdek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?