Neden bu kadar çok istenmiyorum ve göze batıyorum?

Arkadaşlar bende de belki vardır hata ben göremiyorumdur. Ailem tarafından da hep bana kızıldı. Saygısızlık, terbiyesizlik yapıldı tepki verince kötü ben oldum. Ben iyilik için uğraşsam da işin sonunda hep ben kötü oluyorum. Bilmiyorum dedemle iki yabancıdan da daha uzağız. Amcamlar halamlar yengemler zaten sevmiyorlar beni çok net bir şey. Arkadaşlarım desem her şeylerine koşuyorum işin sonunda ben yine kötü oluyorum haklı olduğum şeylerde bile aşağılama terbiyesizlik yapma girişimindeler bana ben anlamıyorum valla Allah yukarıda çok kırgınım herkese belki de bende var bir sorun bilmiyorum ama genel olarak göze batan kız, başarısız kız, beceriksiz kız, istenmeyen bir kızım 😅 yemek yapmayı bilmiyorum mutfağıda sevmiyorum öğrenmektw istemiyorum herkes yemek yapmayı bilmemekten vuruyor. Sigara içtiğimi öğrendiler herkes orsan vuruyor ben anlamıyorum kime ne? Kimseyle zaten görüşmüyorum bşze gelince merhaba nasılsım ama herkes rahatsız benden neden ya? Bana yapılanların karşısında susmuyorum agresifleşiyorum bazen bundan mı anlamıyorum? Hoş artıl bir gram bile tepki vermiyorum
Neden bu kadar çok istenmiyorum ve göze batıyorum?
Cevapla