Sevelim sevilelim, Bu dünya kimseye kalmaz... Ne güzel demiş Yunus Emre ⚡ Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce arkadaşlıklar kurulabilir mi? Siz arkadaşlık kurmaktan çekinir misiniz? #şimşek ⚡⚡
Bizi sevmeyenler de, iyi ki varlar. Onlar sayesinde, kendimizi ve varoluşumuzu sorguluyoruz. Ama kendimizi gerçekten seversek, yoklar. Sevilmediklerimizden yola çıkıp, sevenlerimizle buluşalım.. Arkadaş olurken bazen çekingen oluyorum çünkğ farklı yollara çekmek isteyen kişiler çıkabiliyor ondan dolayı sık elemek lazım.
Uzun zaman önce arkadaslik konusunda seçici olmaya, hatta hiç kurmamaya karar verdim. Maalesef artık arkadaşlıklar da değişti. Çevremi daralttim emin olduğum eski arkadaşlarımla yola devam🙂
Dünya diyo gidiyor diyo kalmayacak diyo yemek yemekten çekinmeyin diyo. Bide sizin yemeklerinizle diyo dalga geçenlere diyo aldırış etmeyin diyo eğlenmeye bakın diyor😅
Benim çoğu insanda gördüğüm şey tabi herkes demiyorum ama insanların çoğunda güvensizlik, sadakatsizlik, saygısızlık, kullanıp atmak ben bu devirde başka bir şey görmüyorum. İnsanlar işlerine geldiği gibi hareket ediyor. Size göre geçerli ama bana göre geçerliliğini yitirmek üzere olan bir düşünce.
Bunca saydığın olumsuzluğa rağmen, ben herkesi bir diğerinden ayrı tutarım. Bu sebeple herkes kendi yaptığıyla yargılanır benim nazarımda 🙂 O yüzden her tanıştığım yeni kişi, bambaşka bir dünya ve tecrübe demek oluyor benim için ☺️