Temmuzdan beri işsizim, evlenecek kimse de yok. Bu hayat böyle nasıl gidecek?

Ailem zorla dokuz eylül maliye okuttu zengin işletme sahibi değiliz işsizim kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, bir de yaşıtlarımın evlendiğini görünce komplekse giriyorum. Cidden bu insanlar nasıl böyle devam edebiliyor ya.. Ne iş bulabiliyoruz, ne evlenebiliyoruz.
Temmuzdan beri işsizim, evlenecek kimse de yok. Bu hayat böyle nasıl gidecek?
Cevapla