Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım dün gece herkes uyudu sandım ışıklar malum kapalı olunca komple soyundum 2 gibi üstümü herşeyimi rahat rahat birazda oynayım bari 😂😂dedim o arada annem geldi beni o halde gördü pislik şey dedi ben kapımı kitlemeyi unutmuştum odaya girdi beni o halde herşeyi gördü başına hiç gelen oldumu
Güncellemeler
+1 yıl
Yani her genç kız gibi biraz tad almak istedik şu geldiğimiz duruma bak
Dün gece annem 2 gibi odama geldi beni o halde gördü çıplak halde bide oynarken gördü bana pislik dedi başınıza hiç geldimi böyle?
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Dün gece annem 2 gibi odama geldi beni o halde gördü çıplak halde bide oynarken gördü bana pislik dedi başınıza hiç geldimi böyle?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Allah seni napmasın 😅. Benimde benzerimsi BİRŞEY oldu annem gün boyunca bana g rizekalı diyip durdu 😅.
Oluyor insan tadını merak ediyor denemeye kalkıyor
Sus sus rezilliğim aklıma geldi 🤦♀️
Gelir
Bu pislik denecek durum değil ki neden vermemiş evladına cinsel eğitim?
Yani bişey de yapmadım
Yapmaya teşebbüs ederken basildin
Evettt
Geçmiş olsun tecrübeli erkeklerden taktik al yakalanmamak için hahahaah vereyim mi birkaç taktik?
Özelden değil buradan yazacam ben
Söyyle
Ben 40-50 video açıp evi kolacan ederim. Kim ne yapıyor bakarım. Sonra yatağa girer cekerim üstüme örtüyü. Ardından da kalaylamaya başlarım
Ben bir defa p. rno izlerken yakalanacktım neredeyse. Sonra bilgisayar geçmişini temizlemeyi unutmuşum, bir sopa dayak yedim 😂😂😂
Hahaha ne alaka daua
Babam kızıyordu 😂😂
Ergenlik zamanı yakalandık işte bir defa 😂😂
Anladım
Bir kere beni de yakaladı annem 😊😊
Jahahahahah
Sende benden farklı değilsin yani 😊
Yani
İkimizde aynı dertten muzdarip ne olacak böyle var mı bunun bı caresi 😊😊
Bizde almak istiyoruz o tadı da olmayınca olmuyor yapacak bişi yok 😊
Soyunup bi insan kendine ne yapabilir yaninda kimse olmayınca kafayı yemislik olarak görüyorum 🤔
Oramla oynuyordum sadece
Oynayacaksan soyunmadan oyna yoksa cinlerin mi izlemesini istiyorsun 😂
Yasa ne bileyim
Namık Kemal yakalanmış gençliğinde
Olabilir
Özelden yaz bu soru kaldırılır ahahahah
Yazmam
Tamammm
Yapabildin mi bari
Hayır yarım kaldı
Devam etsek ya..
Off Bi git
Oldu ama böyle anlatamam burada
Anlatma
Adminin erkek olma ihtimali var mı acabaaa
Admin kim
Olmadı
Olmaması daha iyi
Utangaç birimisin
Yani
Üvey mi sib
Hahaah konuşalım mi 😅
Hayır
Lütfen
Off
Alt tarafı konuşma ya
ben utandım burda
Hele beni düşün
Kötü olmuş 😀
Evet malesef
🙂🙂🙂
Hiç yaşamadım
Neyse ki olmadi😊