Hayatı yoluna koyma yolları sizce nelerdir?

Merhaba arkadaşlar. Bu siteye kaçıncı üye oluşum bilmiyorum. Ama fesat insan çokluğundan çok kez hesabımı silmek durumunda hissettim herneyse. Hayatım düzenli gidiyor gibi hissetmiyorum uzun zamandır böyle evlilik hayat kurtarır moduna girdim ha bu doğru değil bu arada farkındayımda. Çocukken yaşadığım büyük travmalarım var ve şu 1 senedir herşey çok gözümde büyüdü. Yaşadığım gerçekten ağır birşey bahsetmeyi pek istemiyorum ama buradan gitmem şart gibi geldi. Evlenmek hayat kurmak istemek, farklı bir düzen sizce iyi gelecek mi bana? Yanlış mı düşünüyorum? Sağlıklı olabilir mi böyle bir durum? Uzun uzuna burada birşey yazmak istemiyorum. Yani bu duygu karmaşalarım, travmalarım tek bir kişiye bakıyor o da çok yanı başımda bulunan biri. Birkaç kişininde zamanında buna göz yumduğunu da biliyorum. Herkesten tiksinir oldum mukayyet olamıyorum bu düşünceme. Uzaklaşmak gerçekten iyi gelir diye düşünüyorum ben ama ne denli doğru bilmiyorum bu düşüncem. Sizden sadece birkaç fikir istiyorum.
Hayatı yoluna koyma yolları sizce nelerdir?
Cevapla