İsmail balaban olayı hakkında fikirleriniz nelerdir?

Resmen kaynana terörü diyebilirim. Belki kurgu da olabilir ama şunu belirtmem gerekir ki kadının kadına yaptığı şiddetten başka birşey değil kınıyorum. Öyle cümleler kuruyor ki ucu açık her yöne çekilebilir. Peki bu kızın onuru haysiyeti şerefi ne olacak. Kız çocukları olmasına rağmen bunu yayınlayan acun medya rezilliği...
Adam nişanlısını dinleme gereği bile duymadı çok tuhaf ama kızı Allah kurtarmış
İsmail balaban olayı hakkında fikirleriniz nelerdir?
Cevapla