İçtik mi kahvemizi, yaptık mı kahvaltımızı, are you readyy? Ver coşkuyu oldu sanırım 😂


Sağlık, huzur, mutluluk, bereket diliyorum hepimize. 🤗🌸😎
Cevap
3Cevap
Hiç uyumadan işe gidicem kötü bir başlangıç oldu benim için 😂
Kolaylıklar diliyorum.
Teşekkürler saol ☺
Uyuyamadan ise gidicem bakalım artık.
Sen. ne yapacaksın
Uzaktan eğitim malum, evde mesai. O yüzden kıyafet-makyaj zaman ayırmadığım için rahatça kahvemi yudumluyorum.
Afiyet olsun.
Evde mesai olunca rahat oluyor tabi.
Bizde evden değil aynen devam
Bizim de tamamen evden değil, karma. Teşekkür ederim. Kolaylıklar diliyorum.
Karma olduğu zaman makyaj kıyafet uzun zaman alır işte.
Meslek ne
Uzaktan eğitimi farklı bir meslek grubu mu yapıyor acaba 🤔🤔🤔
😀😀😀
Özür şimdi fark ettim :) branş ne.
8. sinif ya da 12. Sınıflara da gidiyorsun belli ki karma olduğuna göre :)
İngilizce
Güzelmiş hocam :)
Teşekkür ediyorum ve iyi günler diliyorum.
Ben teşekkür ediyorum :) size de.
Tekrar görüşmek dileğiyle diyorum :)
Nasıl gidiyor :)
Mesai bitti.
Ooo ne güzel mesai bitti keyif sürüyor desenize :)
En sevdiğim
Günaydın mi🙂🙂😂
İyi akşamlar mı
Güne hiç iyi uyanmadim da.😃 günaydın olsun sana. .🙂günü nasıl değerlendiriyorsunuz peki
İyi devam eder o halde.. Kahvemi içiyorum, 8.30 iş. Güzel bir hafta başlangıcı.
Afiyet olsun. Ben 3 gün izin yaptım. Geceden geldim işe. Böyle devam eder inşallah başlangıç çoğu insan pazartesi sendromu diye kendini bitirip duruyor
Kahvenin yanında ki çikolata yi ben alsam olur mu😃
Sabah sabah ne çikolatası
Kahvenin yanında eksik olmazdı hani😭😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar