Sosyal medya kullanmayan sınıfta pek konuşmayan kendi halinde bir kız hakkında ne düşünürsün?

Ben öyleyim insta wp falan kullanmam burası da sorup silmelik bir yer sınıfta pek konuşmam en arkada kendi halimdeyim sınıfta dinlemiyor gibi gözükürken herkesten daha iyi dinliyorum insanlarla konuşmuyorum değil ama onlar konuşmadıkça konuşmam muhabbet etmek gereksiz geliyor
Sosyal medya kullanmayan sınıfta pek konuşmayan kendi halinde bir kız hakkında ne düşünürsün?
Cevapla