Çoğu size de çok yapmacık gelmiyor mu? 🥴
Eğer 9 yaşında kuzenleriniz yoksa, bu konu tartışma konusudur.


Beni tanıyabilme şerefine nail olmuşlar nasıl sevmesinler ki 😂 Beni tanıyıp da sevmeyen insan hiç görmedim. Ama akrabalarım dan benim sevmediklerim var tabi, yalnız ilginç olan şu ki; benim sevmediklerim de beni sever. Saygı da kusur etmediğimden olsa gerek.
Akrabalarım derken sadece anne tarafından oldukça sevilirim ve birbirimize bağlıyızdır. Baba tarafı zaten mesleki görevleri yüzünden görüşmek pek mümkün olmuyor ve birbirimizi arayamıyoruz birçoğu ile..
Bir teyze oğlum var o işte.. Onunla büyüdük, onunla iyiyim, gerisi..
Akrabalarımın çoğunu sevmiyorum açık söylemek gerekirse, beni seven de vardır sevmeyen de ama hangisi ağırlıkta onu bilmiyorum 😄 Sevenin de sevmeyenin de canı sağolsun.
O kadar çok seviyorum ki hangisin de ağırlıyım diye düşünüyorum 😊
Cevap
50Cevap
Akrabalar , akbaba gibidir. Sevmesinler zaten
Severler beni, yapmacık olduğunu sanmıyorum. Hiçbiriyle aramda problem yok.
Akrabalarım tarafından sevilen biriyim, mesela dün birtanesi benim kızım birtanedir dedi. Diğer akrabalarım sevgilerini korumacılık modları olsun vs uzaktan belli ederler.
Kesin sevilen biriyim, herkese duymak istediğini söylüyorum yıllardır. Daha ne yapabilirim sayın akrabalar?
Hayır. Hiçbiriyle alakam kalmadı artık. Zaten ta eskiden beri birçoğu kesik parmağa işemezdi, kıskanırdı vs.
Evet akrabalarımın hepsi tarafından sevilirim. Bende hepsini çok seviyorum. Harika bir aile soyuna sahibim
Nötr diyelim ne çok fazla samimiyim ne de çok fazla uzağım akrabalarıma. Bir mesafe dahilinde görüşmeyi tercih ediyorum.
Sevilirim ama bir çoğunun samimiyetine inanmıyorum. Bi açığımı yakalasalar da dedikodu yapsak diye malzeme arama peşindeler...
Hepsi sever ya hiç biriyle bir sorunum yok😄 Samimiyet konusuna gelirsek samimilerdir heralde ya benden bir çıkarları olamaz çünkü 😄
Evet, sevilen birisiyim. Hatta çoğunun gözündeki gülümsemeyi görüyorum.
Belki de sık görüşmediğimiz içindir.
Hiç sevemedim onlarda beni sevmedi o kadar tiksiniyorum ki arkalarından entrika çeviriyordum zarar vermek için onlara 😅
Çoğu akrabam tarafından sevilirim gayet de iyi anlaşırım açıkçası yapmacık bulmuyorum : )
Sevilen biriyim ama bilmiyorlar ki ben hiç birisini sevmiyorum 😂
Severlerde genelde köyde oldukları için ben gitmiyorum.
Yapmaciklik kendi ailende bile olabiliyor ama genelde severler diyelim.
Hepsi değil ama gerçek den çok sevenler var biliyorum
Valla onlara hiç bir zararım olmadı olmaz da o yüzden seviyorlar diye düşünüyorum😇
Çok severler beni, keza bende onları çok seviyorum. Bayramdan bayrama görüşüyoruz sadece. 😏
Sülalenin tek işitme özürlüsü benim. %70'i beni dışlıyor.
Severler ama ben sevmem sürekli tartışma halindeydim
Gereksiz, sahte samimiyetlerinin olduğunu düşünüyorum
Herhangi bir akrabaya sahip değilim. Maalesef o duyguyu bilemiyorum
Evet seviyorlar ve yapmacık olduğunuda hiç düşünmüyorum.
Sevmezler genelde deli başına buyruk derler bende onları sevmem görüşmem 😁
Sözüm ona hepsi seviyor... Ama sanmıyorum... ya da benim sevgi anlayışım farkli
Hiçbir akrabamı sevmiyorum. Kısaca insan sevmiyorum ben. Ailem dışında.
Tabi hepsini ayrı ayrı severim. Yani ben gayet iyi anlaşırım e e tabi bu kişiden kişiye değişir her akraba da aynı olmaz ona bişey diyemem ama bizim akrabalar iyi şükür.
10 ya da kadar kuzen varsa oki ama gerisi mi 🙈akrabalar zorunlu birlikteliklerdir
*10 yaşa kadar
Var var ayrıca arayıp sorarlar sevdiklerini hissediyorum :)
Evet seviyorlar beni🙃🙃
hayır ve uzak duruyorum
Çokça sevilen biriyim.
Onlar sever ama ben sevmem pek
Akbabalar tarafindan.
mesafeliyim kendilerine..
Zararı yok diyorlardir
Sevilmek çok güzel evet seviliyorum
Benim hayatımda akraba yok akbaba onlar 😏
Tüm evren tarafından sevilen biriyim
Adamlar bizi tanımıyor ki
Sevmesinlervya uzak dursunlar
Severler, sevilmeyecek adam mıyım ben😌
Severler ama ben bazılarını sevmem.
benim arkadaşlarım yapmacık değil çok şükür
Sevildiğimi sanıyorum.
Vivacom GSM şirketi nerenin
Sevilen biriyim yapmacıksz
Seviliyorum evet.
hayır sevilmem
Evet çok severler beni
Evet
Galiba :)))
Sevilen biriyim ama bi faydasi yok bana
Severler beni neşeli bir insanım
Sevenler var tabi
Sevilen biriyim gibi
Eeh işte
Tabiki😏👍
Öz kuzenim çkma teklifi ettiğinden beri hayır..
uzak duruyorum artık pek sıcak biri değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?