Güncellemeler
+1 yıl
Birde kadınlar erkeğe şiddet uyguladı diyince kariyeri bitiyor diyorlar İbrahim Tatlıses'e bakın bakalım hiç kariyeri bitmiş mi? Chris Brown bile koskoca Rihanna'yı dövdü hala çatır çatır albüm çıkartıyor ama aynı şey değil işte onun ceza alması lazım İbrahim Tatlıses'in müebbet
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 



Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Seven sesini seviyor kişiliğini değil, ben sesinde sevemedim ya
Sesi zaten kötü ki ayrıca şarkıları da rezalet adam tombul tombul memeler diye şarkı yaptı ya şaka gibi
Aynen ses artık kökten gitmiş büsbütün surtone
Hiçbir yönüyle sevmiyorum kendisini. Şarkılarını da hiç sevmem, dinlemiyorum.
İnsanlar onu sesi için seviyor, ama haklılık payın var
Ses mi kalmış adamda gelmiş 70 yaşında geberecek yakında İbo showda haberi yok
ibrahim tatlıses türkiyenın en büyük sesidir ozman sende çigköfte ye bol acılı oku bi tane dınleyelım
Türkiye'nin en büyük sesi mi Ajda Pekkan ne zaman Amerika'ya taşındı? kadın kaç yaşında hala sesini korumayı başarmış bir de İbrahim Tatlıses'e bak full surtone
https://youtu.be/RLB07P98exY sen bunu dınle ıbo bozar herkez dınleyemez
Bu ne alaka İbrahim Tatlıses'le? Herkes ibo dinleyemezmiş evet herkes dinleyemez bazıları kadına şiddet uygulayan bir dallamaya prim vermek istmeiyor mesela ben :D
basına bu olay geldı baskası konusamaz bıle kabul etsenızde etmesenızde malesef türkiyenın en büyük sesi ibodur sevmeyebılrısın ama ses yok vs demek asırı derece kıskançık laflarıdır gerçekten ses olmayan bırıne desen bunu senı desteklerım ben tatlısesı bodrumda canlı bıle dınledım ve ıngılızlerın aralarında bu nasıl ınsan bu ses nerden cıkıyor demeleri yanı olabilir sevme ama herkez hayatta hata yapar sen yapmadınmı ben cok yaptım hıcbırımız masum degılız ayrıca o sektrü ben bılırım eskı muzsıyen ve aranjörüm o sektörde ayakta durman gerek yoksa harcarlar tatlıses mecburdu
Kadını dövmeye mi mecburdu hata diyor s*kerim böyle hatayı bende hata olarak senin ananı babanı aileni döveyim o zaman sonra da dayak normal bir şey diyeyim? Ayrıca İbrahim Tatlıses'i kıskanıyorum evet bir insan nasıl hem bu kadar aşağılık olup hem de bu kadar saygı duyabilir bilmiyorum keşke bende hem o kadar aşağılık olsam hem de o kadar saygı görsem ama kusura bakma sesini kıskanacak halim yok :D
tamam ibrahım abiyi görünce sölerım arada dükkanına gidiyoruz abi bak diycem sende ses yokmus müizigi bırak diye belkı dınler senı
çünki bir aslan yaralıda olsa aslandır o yüzden ınsanların kendi özel hayatı
Kendi özel hayatı falan değil s*kerim özel hayatını karısını dövecek sonra çıkıp kadınlar dayak yemeli diyecek neymiş özel hayatmış bu adamın ibo show da değil hapishanede olması lazım saygı da duymuyorum bu adama çünkü kendisi saygısızın alası sokakta görsem yolumu değiştiririm
Karakter olarak gerçekten kötü biri olduğunu düşünğyorum hatta taciz seviyesi bile denilebilir :((
Taciz ve tacizi normalleştirme bu kadar göz önünde halkı etkileyen bir adamın kadın dayak yemeli demesi ne demek biliyorsunuz değil mi bu adamdan etkilenen bir sürü dallama var sadece kendisi de değil dinleyicilerini de etkiliyor
Sesini de kişiliğini de sevmem.
sevenler bi dusunsun