Evet , soru oldukça açık ama biraz daha açayım , farz edin ki belli başlı bir ortamınız yok tanıdığınız insan sayısı bir elin beş parmağını geçmez , sanal platform ve sosyal medya kullanan biri değilsiniz , o zaman ne yapardınız?
Sosyalleşmek için benim püf noktam dışarıya çıkabilmek laakinn; Dışarıya çıkabilmek için vaktim yok mesai bitiminden yarım saat sonra yasak başlıyor dolayısıyla; Çıkamıyoruz sosyalleşemiyoruz. Neticede püf noktam bir naneye yaramıyor. Teşekkürler...
Uyumlu biri değilim herkesle anlaşamıyorum sosyalleşmek için özellikle yaptığım bişey yok kimseye ihtiyaç duymuyorum ailem yetiyor aslında. Diğer insanlar yeterince yaralıyor zaten fazlasına gerek yok.
Ben bir asosyalim ve bu durumdan rahatsız olup bir şey yapmıyorum yanlızlik en iyisi boş beyinli insanlarla arkadaş olup üzülecegime yanliz olur mutlu olurum daha iyi
Ya bi kere hiç çekinmeyeceksin ve bara gittin diye illa bi arkadaş edinmek zorunda değilsin. Doğal ol ve hiçbir şeyi icinde tutma, insanlarla iletişimden çekinme. Mesela en son bardayken bardaki çalışan kızla ahbap olmuştum, siparislere bakıp gelip benle laflıyodu. En son metroda keman kursuna giden biriyle sohbet etmiştim elinde keman çantası vardı muhabbet başladı. En son yolda kitapçının adresini soran biriyle kafede oturmuştum aynı yere gidiyorduk dönüşte oturduk lafladık. Konuşmaktan çekinme, dogru mu olur yanlış mı diye çekinme.
Bunun için ortada pandeminin olmaması gerekir. Normalde çok çabuk sevilen ve sosyalleşebilen biriyim. Kurstan, spor salonundan, alışveriş, yürüyüşten bile arkadaş edinebiliyorum🙂
İlk izlenimde alamıyorum o enerjiyi kendimde her ne kadar yakınlarıma komik olsamda diğer insanlara çok soğuk geliyormuşum. Onlarda bana öyle geliyor tutmuyor işte özetle.
En kolay sey benim icin, yoldan gecen biriyle bile ansizin sebep cikar tanisirim. Gittigim hemen her yerde sohbet koyulastiririm. Hic kimseyi tanimasamda grup etkinlikleri bulup katilir oradaki insanlarla zaman geciririm. En sevdigim seydir :D
Birazda sana bağlı sosyalleşmek yani bunlar bir çözüm mesela toplu olarak yapılan her şey bir avantaj en basitinden okul örnek veriyorum mesela ingilizce kursu o kursu bu kursu Ben elektro gitar çalıyorum mesela dore muziğe gittim gitarlara bakmaya adamlar geldi sohbet ettik tanıştık bu arada onlarda gitarla ilgileniyorlar mesela yani birazda sende bitiyo iş
Sıkı dur, şok olacaksın. You will be schock!!! İnanmazsın, her normal insan gibi gidip selam veriyorum. Nasıl, kemiklerin titredi değil mi? Nerden mi biliyorum? Çünkü bu bilgiyi benim dışımda bir kaç kişi hariç Türkiyenin alayı bilmez. Türkiyenin alayı zanneder ki selam sadece birbirini tanıyan insanların birbirine verdiği bir şeydir. Oysa birine selam vermek için tanımaya gerek yoktur. Tanımadığın birinin yanına gidersin. Bodozlama lafa dalmak yerine önce ''Merhaba'' Ya da klasik ''Selamın aleyküm'' dersin. Ve karşındaki sığırrr değilse yüzde yüz karşılığını alırsın. Ve peygamber efendimizin dediği gibi önce selam sonra kelam. Zaten selamı verdikten sonra arkasına istediğin konuyu yapıştır. Kimse garipsemez ya da yadırgamaz. Böylece sadece selam vererek istediğin insanla istediğin dialoğu kurarsın. Ama dedim ya bunu ben dahil toplasan Türkiyede bilen 5 kişi kaldı.
yok beee yeter ki doğru ortama doğru selamı ver. Mesela anadolu da bir köye gittiğin zaman ''Hollaaaa'' dersen ordakiler der ki ''Ne diyor bu ırzını sitttiğimin cavuru'' :D orda selamın aleyküm ağalar diyeceksin. Ama böyle bir disko bar gibi ortama geçtiğin zaman bu sefer de ''Selam millet nnnaaber yıkılıyo ortam beaaa'' diyeceksin. Şehirli kız gördüğün zaman ''Merhabalar hanfendi'' diyeceksin. Dağdan inme ayıyı gördüğün zaman ''Nnaaaber la yrrraaaaammm'' diyeceksin. Kısacası herkese anladığı dilde selam vereceksin :D :D :D