

Papatyaları sever misiniz?
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


Ama yaaaa.
Her sene sorardım bu soruyu ben. Geçenlerde de papatya tarlalarına gittiğimde foto çekemedim. Seninle konuşurken sana göstermiştim ama nasıldı?
O zaman seninle toplayalım diyorum. Aslında toplamayıp bir çul serip oturmak daha güzel :)
Sorunu çaldım 😂😂 evet görmüştüm baya fazla vardı burda seyrek var.
Bişey serip oturmak çok daha güzel olur.
Uykum var uykum geç yattım ben gözüm yaniyo suannn
Işık varken uyuyamam ben asla ama 😂
O yüzden karanlık odada uyuyorum gündüzleri 😂
Neden
Okuz ya 😂
😂😂
Canım
Kalbi eksik oldu dhdjjd ❤️
Ne kadar güzel versene bana birini
Yaaa teşekkür ederim 😊
Paptya sadecekoparilinca koku verir normalde kokusu yoktur. Birak koparmayalim boyle guzeller
Bende koparmadim hocam ama taç yapmayı bilsem denerdim 😂😂
Ben biliyorum 😂😂😂😂
Gel bana taç yao hemen 😂
Hemen derhal
Tesekkur ederim
Ne demek hocam ☺️
Cevap
6Cevap
Erkek olarak çiçeklerle aram pek iyi değildir, ancak papatyaların göze hoş gelen ayrı bir çekiciliği var🙂 ama toplamasını sevmem🙂
Olsun 😊
Belki inanmayacaksınız ama ben papatyalardan da nefret ederim.
Çok normal azizim
Soluşuna sebep olduğum bir şey için sevinememmm.. Toplamamm ama birliktee koklamak olabiliir..
Papatyalar kokusuzdur. Koparilincakokusu ortaya çıkar. gene soldurfun papatyalari 😂
Kim sevmez papatlayarı soran olduğunuz için sizinle toplamak diyorum 🙂
Elbette olur 😊
Severim tek toplarım ben🤣
😂❤️
Severim ☺️ Tek başıma toplamak isterim. Biri de sana... 🌼
Teşekkür ederim ❤️
severim güzel çiçektir ama pek göremez oldum
Köyde harmanda hep var. İstersen topla 🙂😀
Gelsen toplarım geleniyorum 😂😂
Toplayalım mı deniz
Elbette olur 😊
Cansın 🌼🌼🌼🌼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar