Herhangi bir bayan ağladığinda üzüntüden kendimi parçaliyorum bu normal mi?

Ağlayan bir bayan gördüğümde öylesine üzülüyorum ki onu ağlatanı bulup haddini bildirmek istiyorum. Hele ağlayan bir anne ise sanki birisi bana bıçak saplamış gibi oluyor neden böyle hissediyorum?
Herhangi bir bayan ağladığinda üzüntüden kendimi parçaliyorum bu normal mi?
Cevapla