Sizce gereksiz olan nezaket kuralları neler 🤔?

Hangi nezaket kurallarının gereksiz olduğunu düşünüyorsunuz? Mesela evde 2 tabak yemek var ve dışarıdan gelicek olan biri için ayrılmış ama o gelmeden eve kısa süreliğine misafir geliyor ve nezaketen "açsan yemek koyalım" denilir genelde , o da nezaketen "gerek yok saol" der ben hep bu gibi nezaket kurallarını samimiyetsiz ve gereksiz bulurum 😂
Sizce gereksiz olan nezaket kuralları neler 🤔?
Cevapla