Uff ya bunu bilememek çok üzücü. Kalabalık mı olacak, az kişilerden mi oluşacak acaba? Pembe mezarlık güzelmiş benimki lila olacaksa ben hemen ölebilirim
Yani aslında çok üzülmedim aksine sevindim senin adına her gün farklı farklı 2-3 kişiyle buluşan insandım insan olgunlaştıkça ne kadar sahte olduklarını fark ediyor ne kadar menfaatçi olduklarını anlıyor ailesine daha sıkı tutunuyor yani sen en azından o sahteliklere maruz kalmadın sevindim yani
@CanBurakDerler aynen öyle insan içine dönüp yalnız kaldıkça daha fazla sorguluyor aklı kendiyle ya da kendi düşünceleriyle meşgul oluyor kendi meraklarını gideriyorsun kendine vakit ayırıyorsun kendini tanıyorsun ve dışarıdan o insan ilişkilerini izleme fırsatın oluyor.. arkadaş ortamları bana lak lak saati gibi geliyor bunalıyorum bu yüzden çocukluğumdan beri ne arkadaş buluşmalarına gittim ne de bir arkadaşım çağırdığında kjasdnkajd tamam böyle söyleyince biraz kötü duruyor ama onlarda anlıyordu beni. kısaca yalnızlık güzel şeydir ve evet insanlar sahtedir