Bel altı konuştuğum için çok pişmanım, nasıl düzelirim?

Ben 18 yaşındayım 2 yıldır anonim uygulamada erkeklerle falan mesajlaşıyordum. Benim ailem çok dinine bağlı bu yüzden de okula göndermemişlerdi. Açıktan gidiyordum ve telefonum vardı. Fan sayfası kullanıyordum hep orada takılıyordum daha sonra bu uygulamayı öğrenince buna geçtim. Sürekli konuşuyordum ve bir zaman sonra iş ilerliyordu yanlış olduğunu bilmeme rağmen bel altı konuşmaya başlıyordum. Pişman oluyordum ama hâlâ devam ediyordum. 2 sene boyunca böyle devam etti ara ara konuştum. Ama gerçekten fazla kişi ile konuştum ve fotoğraf video atmıştım hepsine. Normal hayatta ilgi vs almadığım için sanırım sanal da olsa burada beğenilmek ilgi görmek mutlu ediyordu. Dış görünüş olarak da güzel değilim. Her neyse yaklaşık 1-2 aydır kesmeye bırakmaya başladım ve çok şey okuyorum internette hem haram hem günah. Düşünüyorum bu sefer düşünmekten kafayı yiyorum. Tövbe ediyorum Allah yolunda olmak istiyorum çabalıyorum ama aklıma hep şey geliyor o kadar yaptın affedilecek misin. Şu kadar insana attın şu kadar insanla konuştun affedileceğini mi sanıyorsun vs. Sonra bakıyorum tövbe edersen affedilir yazıyor çok günahın da olsa ümidini kesme falan. Dün burada eskiden yazılmış bir şeyi okudum adamın birisi o kadar yapın yapın sonra tövbe edeyim Allah affeder diyip cennet mi bekliyorsunuz işte bilmem ne baya bir şey saymış. Bunları da böyle düşündükçe bu sefer iyice kötü olmaya başlıyorum. Bizim hiç mi affedilme şansımız yok. Kendimi cidden çok kötü hissediyorum ve sürekli aklıma bunlar geliyor. 2 dk rahat etsem mutlu olsam yine geliyor affedilmezsin sen işte onu yaptın bunu yaptın bilmem ne.
Bel altı konuştuğum için çok pişmanım, nasıl düzelirim?
Cevapla