Hep başına olumsuz şeyler geleceğini, mutlu olmayacağını ve aileni kaybedeceğini düşünmek nedendir?

Son üç yıldır iyilik yaptığım insanlardan hep kötülük gördüm. Yaşama hevesim isteğim kalmadı. Aile bireylerim yıllardan beridir çok zor süreçlerden geçti ve ailedeki herkes çok mutsuz hayatından memnun değil. Bu durum beni çok etkiledi. Ailemi kaybedecegimi öleceklerini basımıza kötü şeyler geleceğini ailemin ve benim hiç mutlu olamayacağımızı düşünüyorum. Her gün bu korkuları yaşıyorum, ailemdekileri kaybedip çok acı çekeceğimi hiç mutlu olamayacagımı düşünüyorum kafamda sürekli bunlar dönüyor. Sizce bu neden oluyor, nasıl düzelir, psikoloğa gitmeli miyim? Sahurumu yaptım yine oturmuş ağlıyorum buraya yazmaktan başka aklıma fikir gelmedi belki beni bir anlayan çıkar. Lütfen bana fikir verin
Hep başına olumsuz şeyler geleceğini, mutlu olmayacağını ve aileni kaybedeceğini düşünmek nedendir?
Cevapla