Babam çok yetersiz hissettiriyor, neden baba gibi davranmıyor?

Ebeveynlerin geneli kendi ailelerinden gördükleri şekilde davranıyorlar farkındayım ama bence bu bahane de artık bir yere kadar. Beni bir kere olsun karşısına alıp konuşmuşluğu yok. Ben konuşmaya çalıştığımda da ilgisiz davranıyor ya da anlamamış gibi yapıyor dediklerimi. Bunu özellikle yapıyor anlamamazlıktan gelme, beni tekrar ettirme tavrını. İşine gelmeyen bir şeyse konuyu değiştiriyor. Ben ona kötü davranmıyorum, saygısızlık yapmıyorum. Gürültüsüz, uyumlu bir çocuktum her zaman. Ama artık çok canım sıkılmaya başladı kendimdeki sorunların büyük bir kısmının baba-oğul ilişkisi eksikliği yüzünden olduğunu fark etmeye başladığımdan beri. Beni 10 yaşımda yatılı yurda gönderdikleri için içselleşmiş bir öfkem vardı ancak birkaç aydır iyi ki de göndermişler diyorum çünkü babam rol model olarak alacağım bir insan değil. Ergenliğe kendi evimde girmiş olsaydım çok daha kötü sonuçlar olabilirdi. Sizce babamın bu durumunun sebebi ne? O artık düzelir mi bilmiyorum da en azından ben neler yapmalıyım taşıp da ona patlamamak için?
Güncellemeler
+1 yıl
En çok korktuğum şey, ileride kendi ailemi kurduğumda ben de böyle olur muyum? Ebeveynlerimin hatalarının net olarak farkındayım ama bu benim kendi çocuğumla olan ilişkimi etkiler mi?
Babam çok yetersiz hissettiriyor, neden baba gibi davranmıyor?
Cevapla