Tıp fakültesi öğrencisiyim haftaya sınavım var. Gün içinde çamaşırları yerleştirdim. Banyodaki dolabı sildim odamı ve banyoyu süpürdüm. Ders çalışıyorum doğal olarak fakülte zorluyo. Bi ara mutfağa gittim annem bağırmaya çağırmaya başladı şimdi mi geliyorsun diye. Bi şey demedim sinir oldum geri odama gittim. Bizim evde yemekleri annem yapar mutfağı da ben toplarım hep. Neyse oruç değilim hastayım zaten. Akşam ezanı 19.30da okunuyor diye aklımda kalmış. 18in sonlarına doğru mutfağa gittim meğer 19.08de okunuyomuş. Yine bağırmaya çağırmaya başladı. Ben hizmetçiniz miyim insan gelip bakmaz mı sabahtan beri o odada napıyosun falan. Kendi demedi zaten gel yardım et diye benim de sınavım var biliyor. Ben de sustum sustum sonra benden ne bekliyorsun diye bağırdım. Bir yemek yapıcak onu bile büyütüyo. Bana sürekli vicdansız merhametsiz robot vs diyo şu an da bağırıyor. Utanmadan cevap veriyor falan diyo küfürler ediyor şerefsiz terbiyesiz edepsiz rezil vs diyo. İnsan değilsin falan diyo. Senin bütün sofraların evlendiğinde öyle olur yarım kalır diyo. Kendi mahvediyo her şeyi ben yapmışım gibi Bana saldırıyo. Çocuk değilim biri sizi sürekli eziklese bağırsa çağırsa kim sesini çıkarmaz Allah aşkına. Sesimi çıkardım dediğim de kendimi savunuyorum yani başka bir şey yok herkes biliyor ne kadar sabtettiğimi. Neyse ben odama geçtim seni evden kovucam falan diyo ben de bağırdım ben kendim gidicem falan diye. Beddua ediyor. Banyoya gidip kapıyı kitledim koşarak geliyor kapıyı açmaya çalışıyor falan ağlama krizlerine giriyor sanki bıçaklanıyo gibi ağlıyor yırtıyor kendini ben cevap verince. babama sataşıyo bi yandan kapıyı kırmaya falan çalıştı. Bıktım artık ben ne yaptım onu da bilmiyorum ya 1 yemek hazırlamayı insan gözünde büyütmez ki sınavım var biliyor yeter artık beynim çatlıyor bunları yazarken. Yarın babaannemlere gidicem bu evde kalmam daha fazla bu psikopat kadınla
Güncellemeler
+1 yıl
😔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayyy kuzum benim yaaa sen o evden kaç ne guzel tıp okuyosun ilerde ülkene hizmet vericeksin önemli bir meslegin olucak seninle gurur duymasi gereken yerde boyle piskolojik şiddet uygulamasi cok kötü yaa iyice piskolojin bozulmadan çek git evden
Ve kesinlikle haklısın
Çok haklısın çok teşekkürler. O kadar kötü şeyler diyo ki ben bile inanınca oluyorum o mu haklı diye ama dışarıdan birinin haklısın demesi iyi geldi
Ya ben bilirim o tip kadınları onlarda bir dil vardır en zehirli yılandan bile daha zehirlidirler sen o yuzden onun soylediklerini duymazdan gelmeye çalış morolini bozma hayallerini düşün motive ol üzülme ☺💐
Vallahi aynı dert bende de var aynısı... Baş edemiyorum
Haklıyız ama kabul etmiyorlar
Ben de bıktım ya bu evde yaşamal istemiyorum artık babanın hatrına kalıyordjm ama yeter yarın babaaneme gidicem
Çok haklısın bende kalmak istemiyorum yalnız memleket uzak okulum burada.. Çok üzgünüm 😞
😔Ben de keşke farklı şehirde okusaydın diye pişmanım. Ekonomik özgürlüğümüzü elimize aldığımızda rahatlarız inşallah
Okulla ev aynı şehirde memleket uzak
İnşallah da o da zor iş yok
Tıp okuyorsun annenin psikolojisinin bozuk olduğunu en iyi sen bilirsin
Sonuna kadar haklısın
Sen haklısın
Allah sabır versin
Teşekkürler