sevdiğiniz şehirler ve sevmediğiniz şehirler?
sevdigim şehir:ayvalik safranbolu
sevmedigim şehirler kocaeli Ankara (anıtkabir haric)
sevdigim şehir:ayvalik safranbolu
sevmedigim şehirler kocaeli Ankara (anıtkabir haric)
Sevdiğim iller; Doğu Anadolu bölgesinde bazı iller ve Karadeniz bölgesindeki bazı iller
Sevmediğim iller; Güneydoğu Anadolu bölgesi, Ege, Marmara, Akdeniz, İç Anadolu vs. bölgelerindeki bazı iller.
Selam, Gerçekten sevmediğim şehir yok. kainatta bilindik tüm yerleri tanımak ve çeşitli yerler tanımak benim için büyük bir keyif, tutku.
Tabi en çok sevdiğim şehir olarak bencelerim var. şu an İstanbul'u çok seviyorum. Çok kalabalık olması nedeniyle beğenmiyenler oluyor ancak ben hem kalabalığı seviyorum hem de kalabalık olması şehirdeki güzellikleri değiştirmediğini düşünüyorum.
Cevap
7Cevap
Her şehri seviyorum soruna davet edip durma arkadaşım
Sevdiğim şehirler genel olarak Ege Bölgesi'ndekiler, Ankara , İstanbul Antaiya vs sevmediklerim ise Karadeniz ve Doğu Anadolu Bölgesi komple
Klavye yanlış yazmış tabiiki doğrusunu biliyorum
Tabii ki*
askerler sırayla borazana seslenir borazan, borazan, borazan
şaban:borazan!
ramazan:borazan sensin biee
şaban:aaahgg evet
ramazan:hadi çal hücuma kalkamıyoruz
şaban:olur çalayım
(kemal sunal yat borusunu çalar bu sırada halit akçatepe esnemeye başlar)
şener şen:yat borusunu değil hayvan herif ötekini çal ötekini..
şaban:ramazan ne çalayım?
ramazan:oynak bişiy çal
(bu sırada kemal sunal oyun havasına benzer oynak bir melodi çalar, şener şenin burda oynama mimikleri mükemmeldir)
şener şen:öööössttt hadi hücum borusunu çal hücuma kalkamıyoruz!
şaban:ramazan o nasıldı
ramazan:bak şöyleydi dat diri dat dat dattiri dat dat dattiri daddat da daaa...
şener şen:hayıııır!!! öyle değil.. dat diri dit dit dattir dit dit dattiri dittid dii diii..
İsimler büyük harfle yazılır bu bir ikincisi, iki noktadan (:) sonra boşluk bırakılır büyük harfle başlanır. Bişiy değil bir şey.
Düzeltseydin..
Sonuna nokta koymamışsın cümlelerin sonuna nokta konur.
Ankara 'da karalar bağladı şu an. Neden beni sevmiyor diye yazık. Melih gökçek yüzünden hepsi galiba :((
Sevmediğim şehir yok ama Konyanın çoğu insanını sevmiyorum
Sevdiğim şehir, Ankara😑
Sevmediğim sehir, geriye kalan 80 il 😑
Mesela Diyarbakır'ı sevmem.
Sevdiğim bir süre şehir var. Örneğin İzmir.
Sürü*
Bir süre yazmışım yanlışlıkla, onu düzelttim. Şlsdkşsfls
Ayvalık ne zamandan beri şehir oldu ya jsfhjsghfsgghisg
Tamam :D
İstanbul favorim sevmediğim şehirler de emekli şehirlerinin hepsi
Geri kalmış, genç kesimden çok yaşlı kesim bulunan tüm şehirler
Ülkemde sevmediğim şehirler: Kürdemir, Sumgayıt.
Sevdiğim şehirler: Bakı, Oğuz, Zaqatala, Şəki, Gəncə, Göygöl, Şəmkir, Qəbələ, İsmayıllı, Qobustan.
sevdiğim ( İzmir , denizli, aydın, afyon, konya, balıkesir, Ankara (diğerlerini gezdim burda arkadaşım var kslşdksşlds)
sevmediğim (şuana kadar olmadı)
İstanbul ✅
Ankara ❌
İstanbul'u aşırı sakınıyorum, resmen kıskanıyorum böyle yabancı ünlüler gelip konser verdiğinde sinirlerim tepeme çıkıyor. Ankara biraz sığ geliyor bana.
Sevdiğim şehir İzmir. Doğduğumdan beri İzmir'deyim ve bence Türkiye'nin en iyi ve güzel şehri
Sevmediğim şehir ise İstanbul. Çünkü aşırı kalabalık. İçim daralır orada
Sevdiklerim: anvers, bruksel, amsterdam, rotterdam, dinant, brugge
Sevmedigim: Gent ve sint-niklaas
Turkiyede ege ve akdeniz sehirlerinin hepsini seviyorum ve tabiki Istanbulu ❣️
İstanbul yaşadığım şehir ve onu hariç tutacam.. Rize güzeldi ve Kapadokya, evet bu ikisi favorim. e en sevmediklerim herhalde güney doğu şehirleri olur, gerçi hiç gitmedim
Sevmediğim şehir sanırım yok her şehrimizi ayrı ayrı seviyorum ancak Ankara ve Mardin benim için özeldir❤️❤️
Bir süredir Adana’da yaşıyorum, ve pek sevemedim. İzmir’i seviyorum
Afyon ve Erzincan'dan Nefret ediyorum.
Aydın'a aşığım 😅
Sevdiklerim: Bursa, Kastamonu, Sinop, Denizli, Antalya, Nevşehir. Sevmediğim: Ankara , İzmir. Edirne.
İstanbul
İzmir sevdiğim sehirler.
Sevmediğim şehir diye birşey yok, belki az sevdiklerim olabilir.
Sevmediğim şehirler: İç Anadoludaki bütün şehirler.
Sevdiğim şehirler: Sinop, Ordu'nun mavi yeşil olan her yeri. İzmir.
Kıyıları severim.
Sevmediğim şehir yok şimdilik ama sevdiğim şehirler İstanbul başta olmak üzere birçok şehiri seviyorum..
en sevdiyim İzmir " Ankara çünkü ankaralıyım o yüzden"
en sevmediyim erzurum - konya - aksaray - diyarbakır
Sevdiğim* sevmediğim*
Şehirleri sevip sevmemezlik yapmıyorum. Bütün şehirler güzeldir. Onları kötü yapan içindeki insanlar.
ülkemizde kötü bir şehir yok varsa insanları kötüdür ülkemizin heryeri ayrı güzel ama yinede yaşanmıyor ,(
Sevmediğim İstanbul Ankara İzmir sevdiğim Van Diyarbakır Mardin.
Konya'da yaşıyorum Konya'dan nefret ediyorum. İstanbul'u cooook ozluyorum
Sevmediğim: Urfa, Mardin, Diyarbakır. Zerre sevmem.
Sevdiklerim: İstanbul, İzmir.
Sevdğm : İzmir İzmir İzmir İzmir...
Sevmediğm :İstanbul İstanbul...
Sevmediğim doğubeyazıt, agri, ığdır, Diyadin bunlar dışında hepsini seviyorum
Sevdiklerim:İstanbul, İzmir , adana, muğla
Sevmediklerim:Urfa, hakkari
Her şehir güzeldir ama Ankara çok soğuk bende üşüyen biri olarak sevmirem
İstanbul en sevmediğim şehir. Çünkü aşırı kalabalık. Bursa en sevdiğim şehir.
sevdiğim: İzmir , çanakkale, balıkesir, antalya, bodrum
sevmediğim yok sanırım :)
Benim sevmedigim şehir yok ki...
İstanbul vazgecilmezim...
Paris en sevdiğim şehir en sevmediğim şehir çin oda manyak şeyler yiyolar o yüzden
Konya yani farklı yerleri gezsem de insanın doğduğu yer ayrı güzel geliyor
Gittiğim yerlerden en çok İzmir ve antalyayı seviyorum
Ayyy Tarabzon en sevdiğim
En sevmediğim 🤔yoook
ülkemin bütün şehirlerini seviyorum ama en sevdiğim ülkeyi söyliycek olursam kore ve rusya
Sevdiğim şehirler; İstanbul , İzmir , bursa, ordu, giresun, artvin, ağrı.
Sevmediklerim;konya, kocaeli
Ben siz yazdınız diye yazmadım.
Çok fazla şehir gezmişliğim yok ama İzmir ve Isparta'yı çok beğenmiştim
Izmire asigim ❤️
Karadeniz bolgesini sevmiyorum samsun
Aşık olduğum Şehir: İstanbul
Sevmediğim Şehir :D Denizli maalesef
Neden Denizli
Gittim, gördüm, beğenmedim.. Pamukkale dahil.
Bizim aşıklar şehrine ilkler şehrine geçivereydin ordan
Neresi ora?
Onu da sen bul
🙄🤦🏼♀️
Ne demek istedin
Düşünemem söyle ya da söyleme :D
Uşak
Aşıklar şehri mi orası?
Evet
Yok aşk denilince aklıma hep İstanbul gelir :D
Yaşadığım sevdiğim şehirler İstanbul, Erivan...
sevmediğim Van, Rize
En sevdiğim İstanbul İzmir antalya ege bölgesi sevmediğimde doğu kısmı
Eskişehir i cok seviyorumm.
İstanbulu sevmiyorum.
Sevdiğim şehir : Ankara
Sevmediğim şehir : Antalya
Sevdiğim şehir :Konya, Uşak
Sevmediğim şehir: İzmir , Ankara
@öreke üzülme kuzu üzülme
dogu sevmiyorim cok cahil insanlar var arap ülkesi kadini insan yerine koymuyor
nemis ozamn kucuk kizlari kuma olarak veren kizlari insan yerine koymayan kanndavasi vs
ben hic birine gitmedim duydum bildim kaderi böyle ne olmjs oraya
duyduguna inanma kendi gördugune inan ben elaziğa gitmedim ama oralı olan tanıdiklarim var inan bana senin duydukların sadece ayrımcilik için oluşturulmuş duyumlar elaziglıları tanısan seversin ha elazığda bikac kişi iyi diye herkesi iyi göremezsin ama elazığda bikac kişi kötü diye herkesi kötü göremezsin
Sevmedikleri mi soyleyim Elazığ, Elazığ, Elazığ, elazig
Teşekkür ederim. Kendi memleketim. şu an yaşadığım şehir. Yani Elazığ hariç her şehri sevebilirim.
Karadeniz
Vay beee 83 tane şehir varmış meğerse. Ayvalık ve safranbolu ne zaman şehir oldu acaba?
Şehir değil onlar arkadaşım anlamıyor musun?
Ya sabır ya sanki 3 yaşında ki çocukla konuşuyorum. Şu Türkçenin içine s*çmayın artık ya düzgün kullanın şu dili.
?
Elazığ da yaşadığım için Elazığ hariç her yeri görmek isterim.
Öyle güzel yerdi depremden önce , toparlanması zaman alıcak 😕
İnşallah :)
Sende gadan alam 😁
Vallaha her ne kadar engellemeye çalışsak da ister istemez değişiyor şehir. İnsanları hiç değişmiyor emin ol 10 önce nasıl ise hala öyle yakınlar 😄
Öyle insanı güzel memleketin 🤷🏻♀️🙂
Sizde efendim 👋🏻
Sevmedigim denizli
Sevdiklerim İstanbul
Bursa
İzmir
Antalya
Mugla
Karadenizin sahil illeri
Ve deniz ve yesil olan her sehir
İzmir i sevmiyorum nedense 😏 sevdiğim şehir mardin gezmeyi çok isterdim.
Güneydoğu anadolu bölgelerindeki şehirleri sevmiyorum karadeniz akdeniz ege marmara şehirlerinin genelini seviyorum
Izmiri sevemiyorum bi :(
Diğer her şehri severim
Antalya, İstanbul, Ankara , İzmir, Aydın, Nevşehir her gittiğimde daha bi başka beğeniyorum
İzmir muğla ege taraflarını severim Bursa yi sevmem kurtulmak istiyorum bir an önce burdan
Antalya, İstanbul, bursa, Muğla ve izmiri çok severim ama konyadan nefret ederim elimde olsa haritadan silerim😅
Nedeen konyayi sevmiyorsun bu kadar 😂
Başıma ne geldiyse konyalılardan geldi çevremde bir ton konyalı var ve hepsi lanet olasıcanın teki Konya'dan bir tane düzgün adam çıkmadı karşıma o yüzden de nefret ediyorum
Anladim
Ayvalık ve safranbolu şehir değil
Ben zaten sakinim hatan söylenince sen sakin olamıyorsun sanırım
Beni benden başkaları ilgilendirmez ama. Onların tepkisini onlara ver
Ankara çok sıcak ya orayı sevmediğim konteyjjanina ekliyorum. Sevdiğim İstanbul Konya. Ama bak Ankaraya da üzüldüm şimdi. Tamam onu da seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?