Ramazan’ı nasıl geçiriyorsunuz, uyuyarak mı yoksa normal hayata deva mı?

Bakıyorum insanlara hemen koyvermişlik, bitap, ya da aman sendecilik ile geçiştiriyor, ya siz neler yapıyorsunuz?
Ben yine evcil hayvanlarımla sonra sokak hayvanlarımız iftara ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza iftarlık, sahurda dün geceki gibi özel izinle yine ihtiyaç sahiplerine sahurluk? ya siz dostlarım neler yapıyorsunuz?
Ramazan’ı nasıl geçiriyorsunuz, uyuyarak mı yoksa normal hayata deva mı?
Cevapla