Ne yapa biliriz? Mahallede adımı çıkartırmı? Çok korkuyorum ya ailemin kulağına giderse diye. Teyze başını sallayıp kötü kötü bakıp gitti. Birine birşey söyler mi? Baya üstümde birşey yoktu o anda. Uygunsuz haldeydik.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar spiker teyze terminatör gibi davrandı ve herkese duyurdu sağolsun
Geçmiş olsun yanlış bilmiyorsam o mahalledeki herkes öğrenir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Garip bir olay örgüsü. Mahallede neden öpüşür insan ve daha da garibi mahallede nasıl üstü çıplak öpüşür. Troll bir soru
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Boş binada görüşüyoruz
Cevap sahibi
+1 yıl
Sen de kusura bakma ama kendin aranmışsın biraz da. Normal yerler varken boş binaya gidiyorsan bazı şeyleri de göze alman gerekirdi yani. Anlatır sizi tanıyorsa
Soran
+1 yıl
Fantazi yaparak farklı yerlerde sevişiyoruz keşke gitmeseydik
Binanın penceresi yıkık dökük her zaman yukarısına çıkardık bu sefer aşağıdaydık teyze ordan geçiyordu benim üstüm falan açıktı sevgiliminde alt kısmı öpüşürken gördü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Geçmiş olsun yanlış bilmiyorsam o mahalledeki herkes öğrenir
Garip bir olay örgüsü. Mahallede neden öpüşür insan ve daha da garibi mahallede nasıl üstü çıplak öpüşür. Troll bir soru
Boş binada görüşüyoruz
Sen de kusura bakma ama kendin aranmışsın biraz da. Normal yerler varken boş binaya gidiyorsan bazı şeyleri de göze alman gerekirdi yani. Anlatır sizi tanıyorsa
Fantazi yaparak farklı yerlerde sevişiyoruz keşke gitmeseydik
Normal öpüşseniz gençlik deyip geçerdi ama çıplak yakalanman kötü olmuş dedikoducu biri mi
Evet baya dedikoducuymuş
İçini rahatlatmak isterdim ama ful inkâr et
Sevgilimde ikimizde inkar edelim dedi benim için senle anılmam sorun değil ama sen kızsın adın kötüye çıksın istemem o yüzden inkar ederiz dedi
Onun için sorun olmaz ama hem milletin hem ailenin başı ağrır kötü duruma düşersin sen güzel bir bahane bul ve asla kabul etme
Troll soru herkes dağılsın ben ilgileniyorum 👮♂️
Değil ya boş binadaydık
1 haftaya kalmaz tüm şehir duyar.
Mahallede nasıl soyunduk öpüştün ya
boş binada
Salla ya ne diyecek aileni tanımıyorsa bi şey olmaz öpüşücen tabii benim gibi evde oturup dürmüşsün
Ohaaaaa çıplak mı yakalandın
Evet üstüm öyleydi
O zaman herkes görmüştür geçmiş olsun
Boş binadaydık
Tamam ama demek görünen yere geçmişsiniz amatörlük yapmışsınız
Baya o an onunda alt tarafı açıktaydı
Oral mı yapıyodun
Hayır mast yapıyordum o an ikinci aşamaya geçemeden yakalandık
Sen çocuğa mı mast yapıyodun
Evet
Anladım geçmiş olsun kötü olmuş ama o anı yaşamaya değer
Evet heyecanlı oldu baya
Senin tutkun da bambaşka yani bu zamanda senin gibisi kalmadı boş binaya gelecek falan
Fantazi güzeldir her an her yerde farklılık
Sevgilin çok şanslı
Belliydi zaten tüh
Dedikoducuysa yandın
Öyleymiş sevgilim inkar edelim adına leke gelmesin dedi
parktamıydınız
Boş bina
teyze nasıll gördü ya anlatsana
Binanın penceresi yıkık dökük her zaman yukarısına çıkardık bu sefer aşağıdaydık teyze ordan geçiyordu benim üstüm falan açıktı sevgiliminde alt kısmı öpüşürken gördü
sadece öpüşme mi daha ilerisi var mıydı
Öpüşme ve ben mast yapıyordum ona
bugünn mü oldu
Adını yayma ihtimali var
Vasiyetini ver şimdiden
Anlatır mı
Anlatır. Dedikodu çıktı sizin mahalleye
Ohhaa lann
Sokakta çıplaktı n
Teyze soyler