Çocukken aldığımız yaralar neyin imtihanı?

Abim çocukların başına gelen olayların biz yetişkinlerin imtihanı demişti. Çocuk yarayı alır, etrafındakiler öğrenir ve buna göre yani yetişkinin takındığı davranışa göre + veya - alırdı ve böylelikle imtihan gerçekleşirdi. Peki aldığı yarayı hiç kimseye söyleyemeyen.. İmtihan büyükler için gerçekleşmiyor.. O zaman bu neyin imtihanı.. O yara neden alındı..
Çocukken aldığımız yaralar neyin imtihanı?
Cevapla