
Seninle diyene çikolata var 😜😜


Cevap
59Cevap

Afiyet olsun
Afiyet olsun 😊
şu an ekip arkadaşlarıma kahve ısmarladım sonra soruyu gördüm şansını kaybettin senle diyemicem ama bı cikolatani alırım 😂😂
Gelecekteki kendimle işleri nasıl yoluna koyduğunu geçen zamanda ne gibi hatalar yaptığını sormak için.
Sanırım yanlız içsem daha iyi yanında bide sevdiğim çikolata.
Kendimle karşılıklı bir kahve içip iq'umu tekrar yükseltmek, akıl sağlığımı korumanın yollarını aramak istiyorum :')
Yaşasaydı coffee time yapsaydık son kere...
Kurumuş boğazım 🚬 ksjshdb
Onunla, şöyle uzun konuşmak isterdim , yaşayamadığımız yıllardan dem vurmak isterdim. Sonrada hayatın cilvesi işte deyip kahveleri yudumlamak isterdim. kim bilir belki bi daha 40 yıl sonra görüşürdük..
Siteden kimse ile kahve içmek istemem nedeni o kişinin kahve sevip sevmediğini tam olarak bilmiyorum
Kahveye muhabbeti güzel biri olmalı. Şu an için öyle biri yok.
tanımak için davete icabet etmezsen güzelliklerden mahrum kalmanız gayet doğal. bazen güzel vesiler olabilir oysa ki kahve başlığı altında olsa bile
Çikolata güzel giderdi, @34TUZLALI da eşlik etsin bize. 😜
Muhabbeti iyi olan biri olsun kahve ve çikolata benden hatta akpilini bile fullerim
Kimseyle... Kafam rahat içerim kahvemi. Kimseyi çekemem. Abi ben çok büyük konuşmaya başladım. Rabbim esirgesin. şu an öyle bir şey kaldıracak vaziyette değilim. Aşk işleri bizi geçti ama büyük konuşuyorum. Sen koru Allah'ım.😂😂
niye seni geçmiş ki o işler ahahha :)
@albatrosibo Kaldıracak kafam yok bea bacım... xöfjxö
ooo daha bu yaşta mı diyorsun bekle gör bak neler olacak bu daha fragman
@albatrosibo Pardon bacım demişim. Özür dilerim. Bir anlık hata. Ya öyle deme ya ne fragmanı ben çekemem haketten. Oyy daha neler gelecek başıma cidden ben küçücük bir şeyi kaldıracak bile direnç bulamıyorum...
ne oldu ki böyle isyanlardasın kimler üzdü veya ne üzdü seni
@albatrosibo Ya ne bileyim çok yoruldum gibi geliyor fakat mecbur hep yoldayım. Hayata devam etmeliyim. Dersler bir yandan, bir yandan bundan 1 ay önce biri ile konuştum o beni ruhsal olarak çok yıprattı. Sonra her taraftan engelledim. Kestim attım. 1-1.5 ay oldu. Katiyyen artık kimse ile konuşmam. Öyle değmezler var ki... Yoruldum bea. Yaşayan ölü gibiyim ama olsun buna da hamdolsun. kestim attım. kurtuldum. Artık haram sevda haram oldu. Zaten sevgi de denemezdi. Saçma sapan ergence geçti. Sadece bir kişi ile konuştum. O da ağzı burnumdan geldi. Yok yok işim yok. Minnacık sürdü 3-4 ay belki daha az ama hayatım söndü...
bazen iyi şeyler saklanıyordur sabretmek gerek pes etmenin yerine. bunlar da sana bir şey öğretmiş tecrübe edinmişsin kaybettiğin bir şey yok kendin olarak herkes gibi sende değerlisin net.
@albatrosibo Tabiki sabrediyorum kardeşim ama şuanlık benden pes. Kısa ama ağır bir dönem geçirdim. Bir kere oldu ve bir kereliğe mahsustu. Oldu bitti... Ben üstüne titredim o fotoğraf dedi dedi bende atmadım dedim Allah'tan korkuyorum... dinlemedi sürekli üstüme geldi bilmiyorum benim dediklerimi boşa aldı. Ergen gibi davrandı. Sapıklıkta sezdim zaten günahını almayayım ama bana öyle geldi. Benlik değil. şuanlık ben çekildim ya. İlkti diye değer verdim dibine kadar ama çekmediğim kalmadı. Uğraşamam ben maalesef.. Haa tecrübe dersen dibine kadar tecrübe oldu. Bundan sonra ilk adımı hep karşıdan bekleyeceğim. Edemem daha uğraşayım. Değer ver ver ama derdini tasasını çek. Ha o adımı da şu an kimsenin atmasına izin verecek halde değilim. Çok toparlanmam gerek...
anladım hayırlısı olsun
@albatrosibo Hepimizin hakkında hayırlısı.
Iftardan sonra gel seninle de içeriz 😉 şu geçen oral seks hakkında bir bence hazırlayan kadınla içmek isterdim uzun zamandır böylesine denk gelmemiştim @Ummtşşş
Ah ahhh özlediğim var ama şu an kiminle içersem farketmez ama bazı kahve sohbeti anılarını çok özlüyorum cokkkkkkkkkkkkkkkkkk 😔😔😔
Seninle ablaaa 🤗😂🤭
🌸🌸
bu site için fazla iddalısın :)
@albatrosibo defol git ablamın önünde hadsizlik yapma 😡
Ben çikolata istiyorm amaa 😢
Gel tatlım
şu an kahve içemem oruçluyum ama iftardan sonra gel ben sana işmarlayım
cikoda hediye benden
@Yasoo924 güzel bir kahve fena olmazdı, orta şekerli..
Tek başıma içtim. İnsan tat almıyor ki muhabbet olmayınca
Hoş sohbeti olan bir beyle kahve içebilirdim ya da bir kızla☺️
@Soulmate2be ile içecektik ama hep kaçıyor 🤣
☺️ ben burdayım kaçan yok
😂😂😂😂😂 gelin giden olmadı bilemedim şimdi
@Soulmate2be Hemen kapının yanındayim :)
https://hizliresim.com/S4k010
😁😘
Kahve içmem çay içecek varsa layklasın
Poset cay olursa olur
@redalert_7 sözüm vardı ne zaman yapalım ☕🤭
Hemen yapalım hayâlim 😘
Ismarlayacak olan varsa ısmarlasın benim param yok
kimseyle virüs var :)
@nirhamm kabul etmez ama
Şu an kiminle ne olsa yer içerim.. AÇIĞĞĞM
seninle içeriz istersen bi türk kahvesi
Ben fal bakmayı seviyorum
Kim olursa olsun bana kahve ile gelsin
Tek başımıza içemiyor muyuz ya 😄
Belli bir kişi yok kahve içmek istediğim.
Seninle olmayacagi kwsin
Evli olmasaydınız sizinle içmek isterdim efendim..
Seninle ama çikolatam senin olsun:)
bi ablam olaydıda bana kahve yapaydı birlikte içerdik dsjfgh
Şu an istemem, az çok sütlü kahve içtim. 😃
Seninle kanka:)
🌸🌸
@kahveligünler_ ile beraber içmek isterdim
İçtim ben istemiyorum kimseyi 😂
Kafana dökülsün 😀
Niye yaf😀
Yalnız kahve de çok iştah açıcı duruyor ya
Seninle☕😜
Oooo kimler gelmis☕
İlk olarak seninle tabikide
@NeyyMıstafamNeyy
Abimle
Kendimle😂
@BeniBöyleBill
Kimseyle
Eşlik edecekle
tek basıma
Onla 🤍🖤
Kaave semem
Kimseyle
@Nadıyekrhn senle içerim
Seninle 😊
Bana uyumlu birisiyle
seninleee
Kendimle sadece kendimle
Dünyanın en zengin ve yakışıklı erkeğiyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?