Annem sürekli para istiyor bu doğru mu, öğrenciyim?

Merhaba ben Avrupa’da yaşıyorum ama durumuz sadece normal ne yokluk ne varlık.
16 yaşından beri eşek gibi çalışıyorum çünkü babam bana para vermezdi bende hem okudum hem çalıştım. Aylığım 400€ sa babam bana 150€ verirdi gerisini kendi alırdı aile harcamaları için. Bende çocuk olduğum için pek anlamazdım. Böyle eşek gibi çalıştım bazı zamanlar babamın kendi paramı benden sakladığını bile öğrendim. Evet çocukken salak olduğum için aylığım babamın ibana giderdi annemde bunu normal karşılardı. Neyse ki 3 sene sonra aylığımı kendi ibanima aldım. Babama da 100 € verirdim tabi bunun için çok sinirliydi ama umursamadım. Bu Eylül annem ve babam boşandı. Benim annem hasta ona babam bakardı. Ama annemin hasta aylığı var aylık gayet normal. Üstelik her ay abim baya yardım ediyor. Ben de ayda 120€ veriyorum öğrenci halımle. Durum şu ki her ay annem benden daha fazla istiyor kuaföre falan gitmek için tabi arada yapıyorum ama nadiren. Annem her ay benden kendi için para istiyor bende ona hayır vermicem ben öğrenciyim şurda kazandığım ne diyorum anlamıyor tekrar anlatıyorum şey diyorum anne bir öğrenciye bunlar yapılmaz.. bana cimri diyor.. tamam param var ama ben kendime bile çok harcamıyorum biriktiriyorum kim haksız? Her ay böyleyiz
Annem sürekli para istiyor bu doğru mu, öğrenciyim?
Cevapla