Merhaba ben Avrupa’da yaşıyorum ama durumuz sadece normal ne yokluk ne varlık.
16 yaşından beri eşek gibi çalışıyorum çünkü babam bana para vermezdi bende hem okudum hem çalıştım. Aylığım 400€ sa babam bana 150€ verirdi gerisini kendi alırdı aile harcamaları için. Bende çocuk olduğum için pek anlamazdım. Böyle eşek gibi çalıştım bazı zamanlar babamın kendi paramı benden sakladığını bile öğrendim. Evet çocukken salak olduğum için aylığım babamın ibana giderdi annemde bunu normal karşılardı. Neyse ki 3 sene sonra aylığımı kendi ibanima aldım. Babama da 100 € verirdim tabi bunun için çok sinirliydi ama umursamadım. Bu Eylül annem ve babam boşandı. Benim annem hasta ona babam bakardı. Ama annemin hasta aylığı var aylık gayet normal. Üstelik her ay abim baya yardım ediyor. Ben de ayda 120€ veriyorum öğrenci halımle. Durum şu ki her ay annem benden daha fazla istiyor kuaföre falan gitmek için tabi arada yapıyorum ama nadiren. Annem her ay benden kendi için para istiyor bende ona hayır vermicem ben öğrenciyim şurda kazandığım ne diyorum anlamıyor tekrar anlatıyorum şey diyorum anne bir öğrenciye bunlar yapılmaz.. bana cimri diyor.. tamam param var ama ben kendime bile çok harcamıyorum biriktiriyorum kim haksız? Her ay böyleyiz
16 yaşından beri eşek gibi çalışıyorum çünkü babam bana para vermezdi bende hem okudum hem çalıştım. Aylığım 400€ sa babam bana 150€ verirdi gerisini kendi alırdı aile harcamaları için. Bende çocuk olduğum için pek anlamazdım. Böyle eşek gibi çalıştım bazı zamanlar babamın kendi paramı benden sakladığını bile öğrendim. Evet çocukken salak olduğum için aylığım babamın ibana giderdi annemde bunu normal karşılardı. Neyse ki 3 sene sonra aylığımı kendi ibanima aldım. Babama da 100 € verirdim tabi bunun için çok sinirliydi ama umursamadım. Bu Eylül annem ve babam boşandı. Benim annem hasta ona babam bakardı. Ama annemin hasta aylığı var aylık gayet normal. Üstelik her ay abim baya yardım ediyor. Ben de ayda 120€ veriyorum öğrenci halımle. Durum şu ki her ay annem benden daha fazla istiyor kuaföre falan gitmek için tabi arada yapıyorum ama nadiren. Annem her ay benden kendi için para istiyor bende ona hayır vermicem ben öğrenciyim şurda kazandığım ne diyorum anlamıyor tekrar anlatıyorum şey diyorum anne bir öğrenciye bunlar yapılmaz.. bana cimri diyor.. tamam param var ama ben kendime bile çok harcamıyorum biriktiriyorum kim haksız? Her ay böyleyiz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence yanlış bi durum ebeveynlerinin sana destek olması gerekiyor
Bencilce ailenin yaptığı.