+1 yılBence de çocuk varsa kocayı bosverin. Çünkü kimle evlenirsen evlen senin çocuklarına baba olamaz belki şiddet bile uygulayabilir. Bu riske değmez. Kendin büyüt çocuklarını kadın olsam öyle yapardım eski eşinden ayrildiysan başkasına gerek yok cocuklarinla hayatına devam et. cocuklar için evlenme yani
80 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence çocuğunun doğmasını bekle. Çocuk için muhakkak eski eşinle tekrar aynı ortamlarda bulunmak zorunda kalacaksın. Bu süreçte hayatına başka birisini alma. Çocuğun doğsun sen ona alış o sana alışsın. Çocuğunla bir düzen kur ondan sonrasına bakarsın. Belki evlenmek bile istemeyebilirsin düzen kurduktan sonra. Babanın arkadaşının niyeti iyi veya kötü bilemem ama bana biraz tuhaf geldi gibi. Yinede sen bilirsin huyunu suyunu gerçi. Ama dediğim gibi bence ilk başta beklemek hem çocuğun hem senin için iyi olacak. Şimdiden evlenirsen hem yeni birisiyle bir düzene hem de çocuğun için ayrı bir düzene adapte olmak zor olabilir
10 Yorumla
+1 yılUmarım sağ salim Bebeğini kucağına alırsın :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAmin canim
- +1 yıl
Okadar saçma sapan yorumlar okudum ki anlatamam cahillik bu olsa gerek Kardeşimiz size sadece bi soru sormuş Evlenicem vesaire gibi birşey dememiş insanları yargılayacağınıza anlamaya çalışın kafası karışık ki soruyu sormuş değilmi aynı şey sizinde başınıza gelebilirdi ki evlenmek nasıl doğal birşeyse boşanmakta okadar doğal. Kimse kimseyi neden evlendin neden ayrıldın diye bir soru dahi soramaz 23 yaşında yetişkin bi birey kendisi. Kendi ayakların üzerinde duramıyormusun demenizde saçma 8 Aylık hamile ve bir can taşıyor sonuçta karnında nasıl çalışabilir sizce? Çoğu 2 adım attıktan sonra yoruluyor ve işlerini göremiyorlar. Lütfen saçma sapan şeyler yazarak insanları kırmayın aklını daha çok bulandırmayın..
Eski eşine cocuğun ihtiyaçları için konuş anlaşabilirseniz eğer yoksa bi avukata danış ve nafaka davası aç. ihtiyaçlarını ödemesi zorunda çünkü
Soran+1 yıl👏👏👏
+1 yılAdam seni taze gördü, kullanıp atabilir, bu acelen ne? Biraz ara ver cinselliğe, o adamdan da bıkarsın sen
05 Yorumla- +1 yıl
Eşinle ayrılma sebebiniz ne?
Soran+1 yılBaskasinda gonlu vardi
- +1 yıl
Eşin iyi değilmiş, ne kadar tuhaf adammış, bir insanla evli olmak için tip çok önemli değil, seninle evlenme sebebi cinselliği yaşamak içinmiş, babanın arkadaşını beğeniyor musun?
- +1 yıl
Çok üzüldüm sana, bu ülkede yaşanmaz, çok şey kaybediyor kadınlar bu ülkede, erkeklerde kaybediyor.
- +1 yıl
Babanın arkadaşı da daha sekiz aylık hamilesin, doğum yapacaksın, bu acelesi ne?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
+1 yılBabanın arkadaşı, arkadaşının kızına o gözle bakıyorsa pek adam gibi biri sayılmaz, kaldı ki 10 yaş az buz bi yaş değil ve de hamilesin evlenince zaten bebeğin çoktan doğmuş olacak başkasının bebeğine babalık etmek zordur her ne kadar öz çocuğum gibi seveceğim dese bile. Benim düşünceme göre evlenmemen daha doğru olur, karşına elbet daha iyileri, yaşına yakın birileri ve seni gerçekten sevecek birileri çıkar
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCok zor durumdasin. Allah yardimcin olsun. Ben de hamileyken bosandim. Yeniden evlenmeye cesaret edemedim. Ben arkami dondugumde cocuguma kotuluk yaparsa diye endiseye kapildim. Aile yaninda da sigamadim ben. Calismama ragmen, hem ben hem kardesim annemin ve kardeslerimin gozune battim. Siddette gordum, hakarette. Namuslu namuslu oturmama ragmen yemedigim kufur kalmadi. Cocuk okula basladi yalniz mucadele. Benim eski esim yurtdisinda oldugu icin cocukla senede bir defa anca gorustu. Cok zorluklar yasadik. Suanda 12 yasinda cocugum. Allah yardimcin olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılAllah bagislasin
Cevap sahibi+1 yılamin , sizinkini de Allah bagislasin, saglicakla kucaginiza almak nasip etsin
Soran+1 yılAmin
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBaban kaç yaşında ki arkadaşı 33 yaşında!
Eğer evlenmek istiyorsan, çocuğun doğmadan evlen ki evlendiğin kişi çocuğunu kabul ediyorsa üzerine alabilir.
Ha diyorsan ki yorgunum istemiyorum, bunu söyle. Çünkü yeni birine alışmak, hem çocuğunla daha zor olur.23 Yorumla
Soran+1 yılArkadasindan kastim sevdigi bi insan iste
Soran+1 yılSirf arkadasi degil iste
- +1 yıl
Bak kardeşim, sana abla tavsiyesi vereyim.
1) Daha yeni boşanmışsın, yorgunsun. Belirli süre evliliği düşünme. Ailenin maddi durumu iyiyse otur çocuğuna bak. Değilse, çocuğun biraz büyüdüğünde çalışmaya başla.
2) Babanın sevdiği adam, seni kabul etse bile kendi babası gibi olamaz.
3) Kocam beni hiç sevmedi, kabullenmedi diyorsun, seni sevmeyen, istemeyen bir adamla evlilik kararı aşmış olman yanlış, çocuk yapmak ayrı yanlış. Madem bunlar oldu ki geri dönüşü yok bunların.
Otur babanın evinde bir süre, çocuğuna bak.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence evlenme çünkü 33 yaşındaki adamı tanımıyorsun sana bebeğine zarar verebilir
Aynı yaştayız tabi benim hiç sevgilim bile olmadı sana akıl vermek haddim değil
Ama şöyle yap=
Ailenle yaşıyorsun baban senin yanında yani başını sokacağın bir evin var açıkta değilsin
Bebeğini büyüt, 5-6 sene bebeğinle ilgilen sonra sende büyüyeceksin 30 yaşına geliceksin o zaman bir adama aşık olur onunla evlenirsin ama şimdi 33 yaşındaki adamla ve başka adamla evlenmenin zamanı değil önce bebeğini büyüt sonra zaten gerisi gelir :))
Bebeğin için hayırlı olsun, Allah acınızı göstermesin :))❣❣00 Yorumla
+1 yılÇocuğun hayatındaki en önemli şey ama bu senin de mutlu olmamanı gerektirmiyor. Unutma bunu. Eski eşinin fikri çocuk sonrası değişmiş olabilir. Konuştunuz mu bu durumları? En azından aynı evde çocuğunuza bakmış olursunuz. Sevgi olmasa da saygı varsa idare ederdi
015 Yorumla
Soran+1 yılEski esimle bi araya gelemeyiz
- +1 yıl
Ayrılma sebebinden dolayı mı?
Soran+1 yılEsim bi baskasi ile
- +1 yıl
Onunn için mi ayrıldı senden yoksa başkasını mı bulmuş?
Soran+1 yılOnun icin
- +1 yıl
Şaka mı yapıyosun?
Soran+1 yılDegil
- +1 yıl
Üzüldüm açıkçası. Hiç adamı elde tutmaya çalışmadın mı?
Soran+1 yılCalistim
- +1 yıl
Eski sevgilisi falan mıydı?
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBenden once o varmis
- +1 yıl
Zor olmuştur... Hamile olduğunu duyunca yumuşadı mı?
- +1 yıl
?
- +1 yıl
Burda mısın?
+1 yılÖnce sağlıkla bebeğini bir doğur
1 kere ağzın yandi 2. icin acele etme
8 ay olmuş biraz kafanı dinle
Karnin burnunda
2. evlenecegin adam bebegi benimseyebilcekmi
Ya adamda acele ediyorsa ya oda sonradan pisman olursa biraz zaman tanıyın kendinizi Önce bebeğini doğur sonrasina sonra karar ver06 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle doğru
Soran+1 yılRed ettim adami zaten
- +1 yıl
En doğrusunu yapmışsın. Güçlü bir kadın olursan, bir adama ihtiyacın dahi olmaz. Çocuğunu tek başına aslanlar gibi büyütürsün.
Soran+1 yılBebegim babasiz degil, eski esim cocuguna bal gibi de babalik yapacak
- +1 yıl
Hakkinizda hayırlısı olsun bebeğin doğsun tum dünya o olcak 🌸💗
- +1 yıl
Seni sonradan reddeden bir adam ne kadar babalık yapabilir, düşündürücü. Umarım söylediğin gibi olur. Çocuğunun yolu, bahtı açık olsun. Ülkemize hayırlı bir vatandaş olur umarım.
+1 yılBaban arkadasi nasil 33 yasinda sen 23 baban kac yasinda evlenmis buna gore 10 yasinda olmasi lazim ama baban tanidigysa o baska
Iyi dusun adami iyi tart ileride basina kalkmasin karni burnunda aldim seni cocuga bakmak istemeyebilir
Adam gibi adamsa olabilir zor karar07 Yorumla- +1 yıl
Babamın arkadaşı diyor babamın yaşıtı demiyor o yaş hesaplamasinin mantığı ne
- +1 yıl
@yalansizolmaz35 evet haklisin
- +1 yıl
Neden guncelledinki hala aradigin cevabi bulamadinmi merak ediyorum sebep ne neden bosanmadin
- +1 yıl
Neden ayrildiniz
Soran+1 yılKocamin hayatinda baskasi vardi
- +1 yıl
Buradansa ozldn sormak isterdim ama kac yillik evlisin
- +1 yıl
Ayrilik taraftari degilim ama omur boyu mutsuz olmaktansa ayrilmak en mantiklisi
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik için yanıp tutuşuyor musunuz? Nedir yani daha 1 yıl olmamış, gebesin. Seni nelerin beklediğini bilmiyorsun. Eski eşinin bebek doğduktan sonra nasıl bir tavır alacağını bilmiyorsun. Önceliğin bebeğin sağlığı ve düzeni olmalıyken karşına çıkan ilk adamla aklın nasıl karışabilir?
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim haberim yoktu ama
Soran+1 yılO istemis
- +1 yıl
Olabilir. İstemiş olması seni bağlamaz ki. Senin odaklanman gereken şey bebeğin ve kendinsin.
Bence kendi ayaklarının üstünde dur
şu saatten sonra kimseye kadınlık yapma
bebeğin olmasa belki dusunulur ama artık bebeğinle kendine bir hayat kur Eski eşinde Bebeğinize iyi bir baba olsun
ilgisini sevgisini eksik etmesin. belki bebeğin doğumu tekrar bir araya gelmenizi sağlar10 YorumlaYeni bir ilişkiden cıkmış olup tekrar yeni bir ilişkiye girmen saçma ve yanlış olur.
Önceliğin çocuğunu kucağına alıp onu güzel bir şekilde büyütmek artık sadece kendin için değil çocuğun içinde düşünmen gerek bazı şeyleri.
Biten ilişkin ne için bitti bilemem ama 8 ayda yaralarını sardığını iyileştiğini düşünmüyorum bir yanlış yapıp boşanmışsın tekrar yaşama daha emin ve dikkatli adımlar ile ilerle.00 Yorumla
+1 yılBence çocuk doğana kadar sabredin eski eşiniz belki çocuğundan ayrı kalmak istemez yineden bir yuva kurmak ister anne baba çocuk daha sağlıklı bir ilişki olabilir çocuk olduktan sonra öyle bir şey olmazsa eğer o kişi yani sizinle evlenmek isteyen kişi çocuğunuza ve size olan tutumunu inceleyin herhangi kötü bir şey yoksa evlenin bence yaş farkının pek bir önemi yok benim annem ve babam arasinda da 11 yıl vardı hiçbir zaman yaş farkını sorun etmediler neyse çocuğunuz ilk önceliğiniz olsun her zaman
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılİçinden çıkması çok Zor bir durum aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen biyik adamı tanımadan yapacağın evlilik 2. Ayrılık yaşamana sebep olabilir adamı önce tanımaya çalış şu an ailenlesin herhalde o sürede adamı değerlendir bir daha ayrılırsam eğer ne erkeklere ne aşka inancin kalmaz ne zamandır tanıyorsun adami
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOhaaaa. Yaşı küçükmüş gerçi, baban yasinda degilmis babanin arkadasi. Ama yine de çok tuhaf. Sana şimdi koca mı lazim? Yeni doguracaksin daha. Otur cocuguna bak. Belki cocugunun babasiyla yarin öbür gün probleminizi halledersiniz tekrar bir araya gelirsiniz. Ne hemen baska kollara atlamanin derdine düştün. Yuh yaa.
03 Yorumla
Soran+1 yılBebegimin babasi ile bi arya gelemeyiz ama diger konularda haklisin
Cevap sahibi+1 yılAdami reddetmekle en iyisini yaptin. Çünkü yeni dogacak bir cocuk var ve aile iliskilerinin karisik olmasini haketmiyor. Ozellikle ergenlik zamani psikolojisini düşün çocuğunun.
En azindan böyle annem babam anlasamadi ayrildi ama benle ilgili konularda bir araya geliyorlar diyecek. Bu kadar basit. Ama diger türlü üvey baba durumu olacak, cocuk neye ugradigini sasiracak, karmakarisik iliskiler ve bunun zorluğunu yaşar illa ki. En iyisi sen sadece anne olmaya odaklan, evlilik uzun süre gundeminde olmasin.
Soran+1 yılHaklisin
+1 yılNe kuduruk insanlar var yahu, birinden boşanmış daha hamile halde başkasıyla evlenmeye kalkıyor. Senin gibisine kudurmuş denir. Evlenmek isteyen adam da sapık ki 8 aylık hamile kadına göz dikmiş. Ne saçma sapan hayatlar var inanılır gibi değil.
22 Yorumla- +1 yıl
Sorunun troll olduğunu anlamadın mı cidden
- +1 yıl
@Sevince124 yorumu yazdıktan sonra anladım evet, yine ufak yaş grubu kızların hamilelik ve koca fantezileri. Artık bu troll sorulardan neyi ciddiye alacağımızı şaşırdık.
+1 yılBirisinin sana bakması mı lazım kendi ayaklarının üzerinde duramıyor musun?
60 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 974 cevap paylaştı.
+1 yılBence bir süre cocugunla ilgilen ve babanin arkadasini görmezden gel az. Ailen sana kucak acmissa evinde biraz kafani dinle bir bosanma yasadin sonucta az toparla kendini ilk önüne çıkanla evlenme
20 Yorumla
+1 yılÇok fazla sadakatsiz diziler izlemekten Z Kuşağının hepten zihni bulandı.. 🤔🤔🤥🤥🤥
https://www.youtube.com/embed/bIvU8AsVgUY20 Yorumla
+1 yılaşko bence sadece çocuğun bi babayla büyüsün diye düşünerek hareket etme kendinide düşün yani adamı sevmiyorsan, tanımıyorsan ya da onunla birlikte bir hayat geçirmek istemiyorsan kabul etme ama illaki babamın gönlü olsun diyorsan bi kaç kez görüş sonra olmadı falan dersin vazgeçerler inş ilerde seni ve bebeğini güzel sıkıntısız bir hayat bekler😽
01 Yorumla
Soran+1 yılYok vazgectim zaten
+1 yılEğer iyi biri olacağını dusunuyorsan evlenebilirsin ama ben olsam guvenemezdim. Sevgisiz bir ailedensr olmayan babayı tercih ederim. İyice düşün taşın burdakilere fikir sorma. Adamı iyice araştır ben baya yaşlıdır diye düşünmüştüm ama değilmiş
00 YorumlaBence çocuk doğana kadar bekleyin derim. Çocuk olsun (bilmiyorum eski eşinizle aranızda ne geçti) belki eski eşinizde çocuktan dolayı sizinle tekrar evlenmek isteyebilir. Zaman her şeyin cevabını verecektir. Sabırlı olun derim.
00 YorumlaBaban adamın en kotu tarafini da iyi biliyordur. Bunu babanla konuş. Hanımlar hakkinda erkek ortamindaki konuşmalarina illa denk gelmistir. Düzgün biriyse evlen bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik olsa bile dogumdan sonra olur zaten
Aceleye getirip de yanlış bir evlilik yapma. Özünde nasıl biri olduğunu bilemezsin. Babanın arkadaşı olması düzgün biri olduğunu göstermez. Evlilik için acele etme ama tanımak için zaman tanıyabilirsin o kişiye.
00 Yorumlaeski eşin sana ev almiş. ama tekrar evlenmek istimiyor çok garip bir durum. ve babanin arkadaşi neden seninle evlenmek istiyor ki
bence nedenin bilmeden evlenme
ve sen neden boşandin02 Yorumla
Soran+1 yılEski esim baskasini seviyordu
- Aile & Toplum konusunda 471 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce bir çocuğu doğur, kendini toparla. Ondan sonra yine evlenmek istersen o zaman düşünürsün. Hem yeni doğum yap hemde yeni bir ev ortamı seni fazlasıyla yorar.
01 Yorumla
Soran+1 yılDogumdan sonra olur zsten oyle bisey
Aile & Toplum konusunda 4,6b cevap paylaştı. O ne biçim adam hamile lohusali kadına sulanıyor el-edep. Çivisi çıkmış insanların. Sana da Allah yardimcin olsun bebeğini kucağına al
42 Yorumla- +1 yıl
@closedbox al birini vur ötekine
+1 yılAllahını seversen daha yeni boşandın yapma şunu.
Kendini bul sen bir işe gir çalış zamanla sakn yapma.02 Yorumla
Soran+1 yılYapmiyorum bisey
- +1 yıl
👏👏👏 ona şu ara sağlıklı düşünemiyorum aradığım şu dönemde bir ilişki değil sen iyi bir insansın demelisin
+1 yılEski eşinle neden ayrıldın, bence bebeğin inşallah sağ salim doğsun karşına adam gibi biri çıkar acele etme bebeğinle gün geçir inşallah
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin canim sagol
Mutlu olacağını düşünüyorsan ret etmen fayda getirmeyecektir. Talip olan arkadaş da genç elbette kendi başına ayakta durursun ama evlenmekte zarar olmaz (Seveceğine inanıyorsan)
00 YorumlaOlan olmus demekten başka durum yok ama daha dıgerının ımzası kurumadan tanımadıgın bırınle evlenmek hata olur. Sonra Eskı koıcan cocugunu görke ısteyecek yenı gelen kocan haklı olarak onunla ırtıbatını kesmenı ısteyecek vs vs durduk yere başın agrıyacak baban bellıkı bu durumdan kurtulmak ıstıyor ama bıraz bekle bakalım cocuk dogsun saglıklı sonra sartla ne gosterecek ona gore bır yol bakarsın Şu an acele ve hatalı olur
00 Yorumla
+1 yılBende böyle biriyle evlenmek istedim ama hanım efendi kiraya gelmem daire alırsanız olur bu iş dedi... Bende güle güle git öylesini bul dedim.
07 Yorumla
Soran+1 yılIstemeyebilir ama sirf ev icin de ne bilim
Soran+1 yılAyip etmis
- +1 yıl
Bir çocuğa babalık yapmayı çok istiyorum o yüzden istemiştim.
Soran+1 yılBosanmis miydi
- +1 yıl
Özelden konuşabilir miyiz ?
- +1 yıl
Evet öyle
- +1 yıl
Konuşabiliriz düşündüm ama Sanırım yanıldım.
ben olsam evlenirim yaşıda çok büyük değilmiş ama önce tanı bi hem çocuğunda babasız kalmaz belki sana da kıymet değer verir eski hödük kocanda sevginin ne demek olduğunu anlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılZaten evliliğin kötü bitmiş. Karnında çocuğun ile çaresiz hissedip ilk isteyenle de bunu düşünme derim. Daha çok gençsin, biraz zaman tanı bu sürece derim.
00 Yorumla
+1 yılDaha iyilerine layıksın 10 yaşlık fark rahatsız eder seni bebegin babası da rahatsız olur bi durumdan hee tabi seninde hoşuna gider kıskanması ama evlenme bence
00 Yorumla
+1 yılArkandan kovalayan mı var? Çok mu acizsin? Bebeğin doğar doğmaz başka bir adama baba mı diyecek? Baban da adam olsaydı evlenme kızım dur yanımızda çocuğunu büyütürüz derdi.
01 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılsen 23 adam 33 yasinda
yani babanin tanidigi birisi
babamin arkadasi deyince garip olmus gayet ideal ama karar senin012 Yorumla
Soran+1 yılArkadasi derken oglu gibi gordugu birisi
Soran+1 yılBen evliyken yoktu ama o
- +1 yıl
eee tamam iste aile yapilari uyuyor demekki sende rahat ediceksen neden olmasin
Soran+1 yılYanlis anlasilmaz mi ki
Soran+1 yılSonucta baskasinin bebegi var karnimda
- +1 yıl
adamin haberi var cocukda baskasinin degil senin yani herseyi biliyor
Soran+1 yılOyle
- +1 yıl
yani karar sizin :)
Soran+1 yılEski esime soylemelimiyim
- +1 yıl
o da senin kararin
Soran+1 yılBilmiyorum
- +1 yıl
:) bilmiyorsan olmaz demektir
Peki siz ne olsun isterdiniz? Biriyle yeni bir başlangıç yapmak mı yoksa hayatınıza bir müddet birini almamak veya eski eşinizle beraber olmak mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen ilk evliligimden cok yiprandim
Güzel senaryo.
Bu da FOX da yayınlanmalı.30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Haklısın. Bebeğin için doğru karar. Ama sen kendini nasıl hissediyorsun?
15 Yorumla
Soran+1 yılEn azindan simdilik cocugum icin ne yapmam gerektigini biliyorum
Soran+1 yılBebegim hele bi dogsun
Soran+1 yılCok sagol
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Reddetmekle iyi yapmışın ama eşinde adam değil bana göre.
13 Yorumla
Soran+1 yılOrasi zaten oyle
Soran+1 yılAdam degil maalesef
Eski kocanda azıcık adamlık olsa seni öyle bırakmazdı.
11 Yorumla
Soran+1 yılBirakti maalesef
+1 yılBabanizin arkadaşıysa bence kabul etmeyin, kim arkadasinin kiziyla böyle bir durumda evlenmek ister?
20 Yorumlaarada çok yaş farkı yok... iyi bir adamsa evlenmenintavsiye ederim...
bir süre sonra baba evinede sığmadığını farkedeceksin zaten...00 Yorumla
+1 yılErkeklere güvenmeyin, hepsi ammmcik peşinde, diceksiniz sen nesin pi. c ben sevgili düşünmüyorum mutlu olun bys
00 Yorumlabende evlenme o kişi ile sadece bebeğine odaklan ona bak büyüt babasıda gerekn yardımı yapsın çocuğu için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKocan seni bırakmış bebeğin ile adamda bunu fırsat görüşmüş senle evlenip seninle bol bol seks yaşarım diye düşünüyor malsın aklını kullan aklını yoksa duman olursun jsjsjs
04 Yorumla
Soran+1 yılBisey yapmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAynen yapma çocuğun için bişiler yap artık olan olmuş insanlar şeytan olm azıcık sevgi ilgi görünce aşık olma birilerine hemen dul kalan kadını kolay elde ederim diye düşünen tonla erkek var
- +1 yıl
Aklınız fikriniz s*kinizde başka bir şeye kafanız basmaz sizin abazalar
Cevap sahibi+1 yıl@Sevince124 senin çok basıyorya mıq kaşşarı öyle erkekler var dedik ♿ yorumu iyi oku
+1 yılEn iyi kararı verdin, bebeğin doğsun en azından 2 yıl daha bekle.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Eski eşinle aran iyi değil diye çocuktan mahrum bırakmazsın umarim
03 Yorumla
Soran+1 yılO aslinda hicbiseyi haketmiyor ama
Soran+1 yılOndan onu ayiramam
+1 yılOlmaz öyle şey yaş farkı çok fazla sonra yine mutsuz olursun çocuğun bı doğsun ona vakit ayır ilerde yaşı yaşı uygun biri de çıkabilir hem
00 Yorumla
+1 yılDuygusal bir şey hissetmiyorsan evlenme. Çocuk için babasızlıktan daha kötü bir şey varsa, sevgisiz ailede büyümesidir.
00 Yorumlaadamla konus bulus anlasirsan ve seversen eski esindeki kotu ozellikler onda yoksa evlenmende bi sakinca yok
00 YorumlaBu durumda tekrardan evlenmek yerine çocuğuna nasıl daha iyi bir hayat kurabilirsin bence bunu düşünün.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılNasıl baba ardaşı imiş oyle ne acelen var cocuk dogsun buyursun adam çocukla kabul edeckmı acele etme
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBabanin arkadasi 33 yasindami baban kac yasindaki ya
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadasi derken oglu gibi goren biri iste
+1 yılNe kadar saçma bi durum baban bi şey diyememişmi arkadaşına
03 Yorumla
Soran+1 yılYanlis oldugunu soylemis babam, adam ise gelip bana dedi sonra seninle evlenmek istiyorum diye
- +1 yıl
Eski eşinde adam değilmiş adam olmuş olsaydı çoçuğunu ortada bırakmazdı
Soran+1 yılDegilmis demek
Kalbine sormalisin evvela
O ne diyorsa
Doğru odur senin için
Ne diyor kalbin?10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen avukatim ve bende bosandim, dedigin sey imkansiz hem bosanmadan once hem dava surerken hem bosanma kesinlesmesi sonrasi soy bağinin karismamasi adina Devlet hastanesi onayli, tastikli belgeyi mahkemeye sunmak zorundasin, gebeligin olmadigini kanitlamak zorundasin hukuken bu mecburi. Olasi her ihtimal goz onunde bulundurulmali, bazi hormonlarin yuksek cikma ihtimalinde bile bosanma gerceklesmiyor yok 3 hafta sonra ogrendin hormonlarin oncesinde yuksek cikmasi lazimdi. Yani kisaca trolsun.
10 Yorumla
+1 yılAllahın iziniyle çocuğunu kucağına al işler çözülür inşallah 🤲🐣
10 Yorumla
+1 yılDaha yeni boşanmışsın ne evliliği lan tek kalamıyonuz mu 3 5 gün
12 Yorumla- +1 yıl
Tek kalmakla alakası yok önüne bir kısmet çıkmış soruyor insanlara kaba ve kırıcı şeyler söylemeden önce biraz düşünseniz keşke
- +1 yıl
Boş yapma
+1 yıl@Sakaryalim ın söylediklerini dinle bak sana iyi bir abla nasihati.
16 Yorumla- +1 yıl
İltifatınız için teşekkür ederim. Lâkin dinleyeceğini sanmıyorum.
- +1 yıl
@Sakaryalim dinlerse kendine dinlemezse yine kendine siz gerekeni söylemişsiniz.
- +1 yıl
Bildiğimizi söylemek lazım. ;)
- +1 yıl
@Sakaryalim elbette siz sölenmesi gerekeni söylemişsiniz vezife bilip tercih ona kalmış. :)
- +1 yıl
Biz insanların iradelerine karışma hakkına sahip değiliz hocam. Gördüğümüz tecrübe ettiğimiz kadarıyla dilimiz döndüğünce anlatırız, aklı olan, uymak isteyen uyar. :)
- +1 yıl
@Sakaryalim aynen katılıyorum size :)
+1 yılDaha cok gencsin bence o adamla evlenme ailende arkanda bence evlenme
10 Yorumla- Devamını Gör (154)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer