Erkek arkadaşım yanımda sürekli geğiriyo bugün yanlılşıkla yanında geğirdim utanmalı mıyım?

4,5 aydır cıkıyoruz yanımda çok rahat takılıyor her sekilde sürekli geğiriyo rahat bi sekilde bugün istemeyerek geğirdim ve cok utandım bana ayıp bisi yapmısım gibi baktı cok utandım bence doğal bişey ama cok utandım nedense
Erkek arkadaşım yanımda sürekli geğiriyo bugün yanlılşıkla yanında geğirdim utanmalı mıyım?
Cevapla