Müslüman bir erkeğin 3 cumayı kaçırmasındansa evi yansa daha iyi diyor Peygamberimiz.
Cumaya gitmek sizin için önemli mi?
Cumaya gitmek sizin için önemli mi?
Neden sadece erkek? "Ey iman edenler! Cuma günü namaz için çağrı yapıldığında Allah’ı anmaya koşun ve alışverişi bırakın. Bilirseniz, bu sizin için çok hayırlıdır." Erkekler ya da kadınlar diye başlamıyor ayet görüldüğü üzere ayrıca yok 3 cuma 5 cuma kaçıran o olur bu olur şeylerini bırakın artık. Kuranda dayanağı olmayan sözlerin uydurma hadisten öteye gidemeyeceğini kabul edin en kısa zamanda.
Cevap
9Cevap
Bende 5 vakit namaz kilan bi kadin degilim ama seccadem esarbim etegim hep yanimda bulunur ve icimden her geldiginde namaz kilarim esiminde hic kilmasa bile haftada bir gun en azindan cumaya gitmesini isterdim ve her cumada hatirlatir gitmesi icin tesviklerim ama gitmezzz
Peygamber adına götten uydurma bilgiler vermezseniz sevinirim
Gitmiyorum namaz 5 vakit kılınır
Giderim 😊 senin yas kac
100 yakın 😂
Neden sordun
Merak ettim ögretmenim canim sıkılıyor duzgun bir sohbet olabilir diye
Düzgün sohbett
Wau iyimiş
🙄
evin yanması bence daha iyi o yüzden gitmiyorum
Gitmiyorum. Salgın hastalık olduğu için.
Pandemi geldi geleli.. Cumayı terk ettim.
evet
Önemli
Evet gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?