Evlenmeden çocuk yapmayı düşünür müsünüz?

Yaa geçen bi minnacık çocuk annesiyle parktaydı. Anniii annii diye dolanıyodu peşinde o an anne olmak istedim :'( ama evlenmek istemiyorum çünkü kimseye özellikle bu devrin insanlarına evlenecek kadar güvenmiyorum. O yüzden evlenmeden çocuk sahibi olmak istiyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazılarınız geri kafali herhalde tek çocuk yapma yöntemi birlikte olmak değil. Teknoloji çok gelişti, tüp bebek var, sperm bankaları var. Hadi hiç biri olmadı gider yetim bir çocuğun annesi babası olurum aklınız fikriniz bel altinda beni kendinizle karistirmayin.
Evlenmeden çocuk yapmayı düşünür müsünüz?
Cevapla